اونس طلا2207.49
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

هوشیاری طلافروش و دستگیری جاعل حرفه‌ای/متهم را شناسایی کنید

جاعل حرفه‌ای که با جعل هویت افراد اقدام به برداشت از حساب های بانکی آنها می‌کرد هنگام خرید ۳۵ میلیون تومان طلا و جواهرات و سکه با تیزهوشی طلافروش به دام افتاد.

۱۴ مرداد ۹۴ از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک فقره دستگیری در یک طلافروشی در منطقه ستارخان به کلانتری ۱۱۸ اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که جوانی حدودا ۲۵ ساله قصد داشته تا با عابربانک متعلق به شخص دیگر و استفاده از یک کارت ملی که صاحب مغازه طلافروشی با بررسی آن متوجه مجعول بودن آن می شود اقدام به خرید بیش از ۳۵ میلیون تومان طلا و جواهرات و سکه کند که صاحب طلافروشی با اطلاع از موضوع بلافاصله اقدام به قفل کردن در مغازه و نهایتا دستگیری این جوان با کمک سایر همکارانش کرده است.

در ادامه بررسی های اولیه و در بازرسی بدنی از فرد دستگیر شده که خود را به نام «مصطفی محمدحسینی» معرفی کرده بود، مأمورین موفق به کشف کارت ملی شخصی به نام حسین جابری و همچنین رسید خرید بیش از ۳ میلیون تومان ارز از یک صرافی در منطقه میدان فردوسی شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه ۲ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان با بررسی حساب بانکی محل برداشت غیرمجاز پول اطلاع پیدا کردند که صاحب حساب- حسین جابری- در زمینه خرید و فروش آهن آلات فعالیت داشته و متهم پس از بدست آوردن اطلاعات حساب بانکی این شخص اقدام به افتتاح حساب مجدد به نام وی، دریافت کارت عابربانک المثنی و نهایتا برداشت دهها میلیون از حساب این شخص و خرید طلا و جواهرات و ارز کرده است.

سارق طلا فروشی

در ادامه تحقیقات و با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار، کارآگاهان ضمن شناسایی هویت واقعی متهم به نام مرتضی اطلاع پیدا کردند که وی یکی از مجرمین سابقه دار بوده و برابر سوابق موجود در پرونده بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف زورگیری، جعل و کلاهبرداری و استفاده از اسناد مجعول دستگیر و روانه زندان شده است.

سرهنگ کارآگاه داوود مرادی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف به ویژه در زمینه جعل و کلاهبرداری و احتمال سایر جرایم ارتکابی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد