اونس طلا2211.32
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

خانم خوشتیپ به تنهایی 200 میلیارد از طلافروشان اصفهان کلاهبرداری کرد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: خانمی که حدود 200 میلیارد ریال از طلافروشان اصفهان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سردار "عبدالرضا آقاخانی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یک طلافروش در شهر اصفهان مبنی بر کلاهبرداری خانمی جوان از وی و تعدادی از طلافروشی های دیگر موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم با تاسیس یک دفتر تبلیغاتی اقدام به جذب سرمایه از صنف طلافروشی کرده و با این عنوان که در امر تبلیغات داخل شهری فعالیت دارد و از طریق نفوذی که در ارگان های دولتی دارد می تواند سود کلانی را عاید آنان نماید طی چندین مرحله مبلغ 200 میلیارد ریال از انان دریافت کرده و متواری می شود.


این مقام مسئول عنوان داشت: کارآگاهان با جمع آوری مدارک و مستندات لازم در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی متهم را در یک عملیات ویژه شناسایی و دستگیر کردند.


وی افزود: متهم زنی 35 ساله، متاهل، دارای تحصیلات عالیه و فاقد سابقه کیفری است و در اجرای عمل مجرمانه خود نیز هیچ گونه همدستی نداشته و به تنهایی اقدام به جذب سرمایه ها می کرده است.


سردار آقاخانی با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به انجام کلاهبرداری از مالباختگان با فریب آنها در زمینه ارتباط با ارگان های دولتی و استفاده از سرمایه آنها در تبلیغات شهری و ارائه سود کلان به انها اقرار کرد که با تکمیل شدن پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به مردم گفت: کلاهبرداران معمولاً از سر و وضع بسیار متشخص و ظاهری شیک و فریبنده استفاده می کنند و با استفاده از اصطلاحات گمراه کننده و چرب زبانی سعی می کنند تا طعمه های خود را وسوسه کرده و آنها بدون تحقیق و بررسی سرمایه های خود را به وی تحویل دهند که در این زمینه به شهروندان توصیه می کنیم حتماً قبل از هر گونه معامله ای در مورد آن تحقیق کرده و معاملات خود را در مراجع و دفاتر قانونی به ثبت برسانند.


گفتنی است،‌ این زن خلافکار تاکنون به کلاهبرداری از 6 طلافروش اصفهانی اعتراف کرد.
انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد