اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

مسیر نرخ سکه تغییر یافت/ بهای دلار رشد کرد

سایت طلا : بهای طلا و سکه امروز دوشنبه در بازار تهران کاهش یافت ، این در حالیست که قیمت طلا در بازار جهانی نیز پایین آمد اما نرخ دلار آزاد با رشد توأم بوده است.

به گزارش سایت طلا، علیرغم افزایش نرخ دلار آزاد امروز (دوشنبه 12 مرداد ماه) سکه و طلا در بازار تهران با کاهش قیمت همراه شده است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز دوشنبه در بهای 875 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز یکشنبه 3 هزار تومان کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با افت 800 تومانی 387 هزار و 300 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 89 هزار و 400 تومان قیمت خورده که نسبت به روز یکشنبه افت 200 تومانی را از خود نشان می دهد.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 476، 266 و 170 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه ، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام یک هزار تومان پایین آمده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با رشد 6 تومانی نسبت به روز یکشنبه 3325 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها با افت 2 تومانی به 3655 تومان رسیده و هر درهم بدون تغییر در مقایسه با روز گذشته 905 تومان معامله می شود.

و اما در بازار جهانی طلا در نخستین روز فعالیت بازار جهانی اندکی کاهش یافت و نزدیک به پایین‌ترین قیمت پنج سال و نیم گذشته معامله شد.

هر اونس طلا در بازار جهانی امروز در محدوده 1092 دلار داد و ستد می شود.

گزارش سایت طلا حاکیست، سرمایه گذاران برای ارزیابی زمان افزایش نرخهای بهره، منتظر گزارش آمار اشتغال آمار آمریکا هستند که روز جمعه منتشر خواهد شد و قوی بودن این آمار به معنای ضعف بیشتر طلا خواهد بود.

یکی از تحلیلگران اقتصادی که پیش بینی می‌کند طلا طی ماه جاری در بازه 1050 تا 1131 دلار معامله می شود اعلام کرد، تا زمانیکه طلا به سطح پایین 1044 دلار سقوط نکند، بعید است سطح پشتیبانی فنی قوی برای این فلز وجود داشته باشد.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد