اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کشتی آرای به سایت طلا پاسخ داد؛

آیا بازار طلا و جواهر از رکود خارج می شود؟

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اعلام افزایش جنب و جوش در معاملات طلا و سکه، از خروج از رکود بازار در روزهای آینده خبر داد.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با سایت طلا با ابراز امیدواری از افزایش معاملات در بازار طلای تهران اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در روزهای تابستان، شاهد افزایش جنب و جوش در معاملات طلا و جواهر هستیم.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور تاکید کرد: با افزایش خرید و فروش مصنوعات طلا و جواهر، بازار کمی از رکود خارج شده که امیدوار هستیم رونق به بازار بازگردد و شاهد خروج بیشتر از رکود باشیم.

وی با اشاره به کاهش بهای دلار در روزهای بعد از توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 گفت: در چند روز گذشته بعد از نوسانات قیمت ارز که افزایش ناچیزی داشته، بازار طلا و سکه کشور تغییرات زیادی را شاهد نبود و قیمت سکه تمام بهار آزادی تنها بین 5 تا 8 هزار تومان در نوسان بود.

کشتی آرای در خصوص بهای دیگر سکه های موجود در بازار نیز اظهار داشت: قیمت سکه های نیم، ربع و گرمی در روزهای اخیر با توجه به نوسانات محدود نرخ ارز از ثبات نسبی برخوردار بوده اند و با تغییرات زیادی را مواجه نشده اند.

وی با بیان اینکه امروز قیمت طلا در بازارهای جهانی در مقایسه با هفته گذشته میلادی تغییر آنچنانی نداشته است، اعلام کرد: به نظر می آید روند قیمتی هفته های اخیر و کاهشی بودن بهای طلا به علت روند اقتصاد جهانی باشد که ثبات قیمت ها را در پی دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به کاهش بهای طلا در بازارهای جهانی به 1080 دلار در هر اونس در هفته گذشته گفت: این روند کاهشی تداوم نداشت و بهای طلا بار دیگر بالاتر از 1090 دلار در هر اونس در بازارهای جهانی رسید.

وی افزود: بسیاری از تحلیلگران بین المللی پیش بینی می کنند تا پایان تابستان قیمت طلا ثابت بماند اما برخی نیز کاهش بهای فلز گرانبها را در روزهای آینده ارزیابی می کنند که این اظهارنظرها قطعی نیست.

کشتی آرای در خصوص ادامه بازرسی های اتحادیه طلا و جواهر تهران از طلا فروشان سطح شهر عنوان کرد: طبق برنامه اتحادیه، بازرسان همه روزه در مناطق حضور پیدا می کنند و بازرسی ها با روال عادی در جریان است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان کرد: خوشبختانه در بازرسی های صورت گرفته سطح عیار مصنوعات طلا و جواهر افزایش یافته و از نقاط هشدار فاصله گرفته اند.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد