اونس طلا2394.45
مظنه16,316,000
18 گرم3,766,500
ارزش سکه36,759,948
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)44,100,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000
تحلیلگران بازار طلا :

قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر آمارهای اشتغال آمریکا قرار خواهد داشت

سایت طلا : تحلیلگران بازار طلا بر این باورند که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده تحت تاثیر گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال و بیکاری قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، قیمت جهانی طلا در حالی ماه جولای را به پایان برده است که طی این ماه با افت شدید 6.6 درصدی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش کارشناسان اقتصادی بر این باورند که تقویت ارزش دلار تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است.

رشد اقتصادی آمریکا نیز در سه ماه دوم امسال 2.3 درصد گزارش شده است که این مساله نیز گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره در نشست سپتامبر فدرال رزرو را بیشتر کرده است.

قیمت طلا طی هفته گذشته برای ششمین هفته متوالی با کاهش روبرو شده و نتوانسته است سطح مقاومتی 1100 دلاری را بشکند.

نقره نیز طی ماه جولای عملکرد ناامید کننده ای داشته و در این مدت بیش از 5.7 درصد کاهش یافته است. تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که روند نزولی قیمت طلا در هفته پیش رو ادامه خواهد یافت.

تحلیلگران بازار طلا معتقدند که افزایش فروش ذخایر طلا از سوی سرمایه گذاران فشار زیادی را بر قیمت این فلز زرد وارد کرده است. پیتر هاگ تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرده است که احتمال افزایش 20 دلاری قیمت طلا طی روزهای آینده وجود دارد ولی هرگونه افزایش قیمتی موقت و زودگذر خواهد بود.

گزارش سایت طلا می افزاید، کن موریسون سردبیر نشریه موریسون مارکتس نیز تاکید کرد که قیمت طلا طی هفته آینده می تواند تا مرز 1120 دلاری افزایش یابد.

بارت ملک از موسسه سرمایه گذاری تی دی اس نیز تاکید کرد که قیمت طلا برای شکستن سطح مقاومتی 1100 دلاری در روزهای آینده با چالش روبرو است. آمارهای اشتغال آمریکا تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.

کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده اند که آمریکا طی ماه جولای 224 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. به نظر می رسد اگر اقتصاد آمریکا طی ماه جولای بیش از 200 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده باشد، این مساله بار دیگر به ضرر قیمت طلا خواهد بود.

تحلیلگران موسسه ناتیکسیس نیز اعلام کردند که در شرایط کنونی حتی انتشار آمارهای ناامید کننده اشتغال در آمریکا نیز به تنهایی برای افزایش قیمت طلا کافی نخواهد بود.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد