اونس طلا2394.45
مظنه16,246,000
18 گرم3,750,400
ارزش سکه36,602,238
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)44,100,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000
مک کین:

توافق هسته ای ایران را به قدرتمندترین کشور خاورمیانه تبدیل می کند

سناتور جمهوریخواه و رئیس کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنای آمریکا گفت توافق هسته ای با ایران می تواند این کشور را به بزرگترین قدرت نظامی در خاورمیانه تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری تاس، مکن کین در نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا با وزیران کابینه اوباما ضمن اشاره به توافق هسته ای ایران و کشورهای ۱+۵ گفت: ایران با این توافق نه تنها قادر به خرید میلیاردها دلار سلاح از بازار جهانی خواهد بود بلکه به کشورهای زیادی سلاح خواهد فروخت، از این رو این توافق علاوه بر اینکه باعث تقویت توانایی های هسته ای این خواهد شد بلکه این کشور را تبدیل به اولین قدرت نظامی در منطقه خواهد کرد.

وی با طرح این ادعا که ایران در بلند مدت تبدیل به تهدیدی مستقیم علیه نیروهای آمریکا خواهد شد، افزود: مسئله ای که باعث می شود ایران به سلاح هسته ای دست نیابد سند ۱۰۰ صفحه ای متن توافق نیست بلکه توانایی نیروهای آمریکا برای مبادرت به اقدام مناسب در صورت عدم اجرای این توافق است.

مک کین در جلسه ای که با حضور جان کری وزیر امور خارجه، اشتون کارتر وزیر دفاع، ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا برگزار شد، گفت: این توافقنامه ها باعث تقویت ایران به جای ایجاد بازدارندگی آمریکا در مقابل این کشور می شود.

در این نشست همچنین اشتون کارتر ادعا کرد در صورت هر گونه انحراف از جانب ایران آمریکا می تواند قدرت خود در منطقه را تقویت کند، در این صورت تمام اهداف ایران در دسترس آمریکا خواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد