اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

بازار طلا و سکه آرام است

سایت طلا: بهای طلا و سکه امروز چهارشنبه در بازار تهران به تبعیت از آرامش نرخ دلار آزاد شاهد کاهش جزیی بوده است.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلای جهانی در آستانه اعلام نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا تثبیت شده، در همین حال کاهش جزیی نرخ دلار آزاد امروز (چهارشنبه7 مرداد ماه) افت اندک بهای سکه و طلا در بازار تهران را رقم زده است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز چهارشنبه در بهای 878 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز سه شنبه یک هزار تومان کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با رشد 600 تومانی 388 هزار و 500 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 89 هزار و 600 تومان قیمت خورده که نسبت به روز سه شنبه رشد 100 تومانی را از خود نشان می دهد.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 475، 267 و 170 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه و قیمت ربع سکه یک هزار تومان پایین آمده اما قیمت سکه گرمی در مقایسه با روز گذشته ثابت باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با کاهش 4 تومانی نسبت به روز گذشته 3306 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها با رشد 5 تومانی به 3660 تومان رسیده و هر درهم با رشد 2 تومانی 900 تومان معامله می شود.

و اما طلا در بازار جهانی با انتظار سرمایه گذاران برای اعلام نتایج نشست بانک مرکزی آمریکا و روشن شدن زمان افزایش نرخهای بهره در این کشور، روز جاری نوسان قیمت چندانی را شاهد نبود و در کمتر از1100 دلار در هر اونس تثبیت شد.

هر اونس طلا در بازار جهانی امروز در محدوده 1096 دلار داد و ستد می شود.

پس از عبور قیمت طلا از مرز 1100 دلار، ترمیم قیمت دشوار شده و قیمت فلز زرد در همان حدود باقی مانده است.

بر اساس گزارش سایت طلا، بانک مرکزی آمریکا روز سه شنبه نشست دو روزه خود را آغاز کرد و احتمالا سیاستگذاران این بانک افزایش نرخ های بهره تا پایان سال جاری میلادی را قطعی اعلام می‌کنند.

طلا طی هفته جاری با انتظار بازار برای نتایج این نشست در بازه محدودی معامله شده است.

لازم به ذکر است که نگرانی سرمایه گذاران در مورد رشد اقتصادی چین و چشم انداز افزایش نرخ بهره در آمریکا اخیرا موجب گرانتر شدن دلار در بازارهای جهانی و کاهش جذابیت طلا شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد