اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت جهانی طلا در آستانه اعلام نتایج نشست فدرال رزرو تثبیت شد

سایت طلا : در حالی که بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا قرار است طی ساعات آینده منتشر شود قیمت جهانی طلا تقریبا بدون تغییر بوده و زیر 1100 دلار در هر اونس تثبیت شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز ، نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر وضعیت سیاست های پولی و نرخ بهره این کشور طی ماه های آینده داشته باشد.

بر اساس این گزارش قیمت طلا همچنان نزدیک به پایین ترین سطح خود در 5 سال گذشته قرار دارد و سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا هستند تا در خصوص سرمایه گذاری در بازارهای بین المللی تصمیم گیری کنند.

قیمت هر اونس طلا امروز چهارشنبه بدون تغییر چندانی نسبت به روز گذشته روبرو شده و به 1096 دلار رسیده است. قیمت طلا هفته گذشته تا 1077 دلار در هر اونس کاهش یافت که این پایین ترین رقم از فوریه 2010 میلادی به شمار می رود.

به نظر می رسد مقام های فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست امروز خود نشانه های بیشتری را در خصوص وضعیت نرخ بهره و سیاست های پولی به بازار منعکس خواهند کرد.

گزارش سایت طلا حاکیست، بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو تا پایان امسال نرخ بهره را افزایش خواهد داد. فدرال رزرو از سال 2006 میلادی تاکنون نرخ بهره را افزایش نداده است.

به احتمال زیاد افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست سپتامبر یا دسامبر فدرال رزرو کلید خواهد خورد. موسسه جی اف ام اس نیز در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که تقاضای جهانی طلا در سه ماه دوم امسال به پایین ترین سطح از سال 2009 میلادی رسیده است. افت شدید واردات طلای هند و چین عامل مهمی در این مساله بوده است.

بزرگترین پالایشگاه طلای جهان نیز پیش بینی کرده است که واردات طلای چین امسال احتمالا با افت 40 درصدی روبرو خواهد شد. تازه ترین آمارهای اقتصادی آمریکا نیز نشان می دهد که شاخص اعتماد مصرف کننده در ماه جولای به پایین ترین سطح در 4 سال گذشته رسیده است.

به نظر می رسد انتشار بیانیه فدرال رزرو آمریکا و انتشار آمارهای اقتصادی مهم آلمان، فرانسه و انگلیس مهمترین عوامل موثر بر روند نوسانات قیمت طلا در بازارهای بین المللی خواهد بود.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد