اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

ثبات نسبی بهای سکه و دلار در بازار تهران

سایت طلا : بهای طلا و سکه امروز دوشنبه در بازار تهران تغییر چندانی نکرده ، این در حالی است که نرخ دلار آزاد و قیمت طلا در بازار جهانی نیز با ثبات نسبی همراه بوده است.

به گزارش سایت طلا، نرخ دلار آزاد و بهای طلا در بازار جهانی امروز (دوشنبه 5 مرداد ماه) با تغییر چندانی نسبت به روز گذشته مواجه نشده که این امر منجر به ثبات قیمت سکه و طلا در بازار تهران شده است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز دوشنبه در بهای 877 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز یکشنبه 2 هزار تومان افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با افت 200 تومانی 387 هزار و 800 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 89 هزار و 500 تومان قیمت خورده که نسبت به روز یکشنبه تغییر چندانی از خود نشان نداده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 476، 268 و 169 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه تغییر نکرده اما قیمت ربع سکه 2 هزار تومان افزایش یافته و سکه گرمی یک هزار تومان پایین آمده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز یکشنبه 3305 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها با رشد 22 تومانی به 3652 تومان رسیده و هر درهم بدون تغییر در مقایسه با روز گذشته 899 تومان معامله می شود.

و اما در بازار جهانی با نزدیک شدن فدرال رزرو به موعد افزایش نرخ بهره، طلا پس از اینکه طولانی‌ترین کاهش هفتگی از سال ۲۰۱۲ تاکنون را سپری کرد، در نخستین روز فعالیت بازار روند نزولی را از سر گرفت.

هر اونس طلا در بازار جهانی امروز در محدوده 1098 دلار و 50 سنت داد و ستد می شود.

بر اساس گزارش سایت طلا، فدرال رزرو در هفته جاری نشست سیاستگذاری برگزار می کند و با توجه به تقویت اقتصاد آمریکا، احتمالا در این نشست سیاستگذاران سیگنال های بیشتری را در مورد افزایش نرخ بهره در اواخر امسال ارسال خواهند کرد.

تحلیلگران بانک یو بی اس پیش بینی کرده اند که هر اونس طلا در کوتاه مدت به ۱۰۵۰ دلار سقوط خواهد کرد. تحلیلگران شرکت استرالیایی آی جی لیمیتد نیز پیش بینی کرده اند طلا تا شش هفته آینده ممکن است به هزار دلار در هر اونس سقوط کند.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد