اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:

سیاست های پولی فدرال رزرو قیمت طلا را به زودی به 1000 دلار خواهد رساند

سایت طلا : برخی تحلیلگران اقتصادی هشدار می دهند که سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا موجب خواهد شد تا قیمت جهانی طلا طی هفته های آینده به کمتر از 1000 دلار در هر اونس برسد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان بی سی، برخی کارشناسان و استراتژیست های اقتصادی معتقدند که با توجه به فضای حاکم بر بازارهای بین المللی و احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا، این مساله بعید خواهد بود که طلا در شرایط کنونی درخشش و جذابیت خود را بار دیگر بازیابد.

بر اساس این گزارش قیمت طلا از دوشنبه گذشته تاکنون که با کاهش ناگهانی 3 درصدی روبرو شد، بیش از 3.3 درصد افت را تجربه کرده و به پایین ترین سطح در 5 سال گذشته رسیده است.

کارشناسان بازار طلا بر این باورند که هنوز بدترین سناریوی بازار طلا پایان نیافته است و این احتمال وجود دارد که قیمت این فلز زرد طی هفته های آینده به کمتر از 1000 دلار برسد.

مارتین لاکوس تحلیلگر ارشد موسسه مکواری در این باره گفت: قیمت طلا در نهایت تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد. این مساله موجب تعجب و شگفتی نخواهد بود اگر قیمت طلا با افت بیشتری روبرو شود.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد