اونس طلا2326.56
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
تغییری جدید در سایت شما؛

نظرات در سایت طلا تخصصی می شود

سایت طلا : در راستای توجه به مخاطبان و تخصصی شدن بخش نظرات، سایت طلا تغییرانی را در ارسال نظرات این سایت ایجاد کرده است.

تخصصی شدن و حرکت به سوی کاربر محوری از اهداف اولیه سایت طلا برای اطلاع رسانی و ارائه اخبار و اطلاعات است، لذا این سایت از هیچ تلاشی برای نیل به این مهم دریغ نکرده و همه توان خود را برای انعکاس اخبار حرفه ای و تعامل سالم بین مخاطبان بکار بسته است.

پس از رونمایی از قالب جدید سایت طلا و ایجاد تحولی در ساختار و موضوعات این سایت، در جهت تخصصی شدن بخش نظرات تغییرانی از این پس در سایت طلا برای کاربرانی که قصد گذاشتن نظر دارند ایجاد شده است.

بر همین اساس، کلیه مخاطبان گرامی که در این سایت قصد درج نظر را دارند باید حتماً در سایت طلا عضو شده و با نام کاربری مشخص خود اقدام به نوشتن نظر نمایند. عضویت در این سایت با حداقل زمان ممکن و به آسانی انجام می گیرد.

بدین وسیله نظرات و بحث های مطرح شده در این بخش به سوی تخصصی شدن گام برداشته و اصالت و اعتبار نظر دهنده برای مخاطبین عزیز آشکار می گردد.

سایت طلا همواره در تلاش است محیطی سالم و تخصصی برای تبادل نظرات در این پایگاه بین کاربران ایجاد نموده و در مراحل بعدی این سایت در نظر دارد امکان ارتباط و ارسال خصوصی پیام بین اعضاء را نیز فراهم آورد تا رشد اطلاعات مخاطبان در این بستر بیش از پیش گسترش یابد.

با یاری خداوند متعال و همراهی شما کاربران گرامی سایت سعی می کنیم هر روز خدمات نوینی در این حوزه را در اختیار شما کاربران قرار دهیم

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد