اونس طلا2195.49
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی:

سرقت از بانک‌ها و طلافروشی‌ها در مشهد سریالی نیست ‌

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: سرقت از بانک‌ها و طلا فروشی‌ها سریالی نیست، متاسفانه به دلیل مشکلات مالی بعضی از افراد به سرقت روی آورده‌اند.

سردار بهمن امیری‌مقدم امروز اول مرداد ماه در حاشیه همایش نکوداشت اسوه‌های ایثار و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سارقان افراد مختلفی هستند که به دلایل مختلف زندانی شده‌اند و دوباره پس از آزادی سرقت‌های دیگری انجام می‌دهند، اگر اشتغال ایجاد شود شخص به جای سرقت به دنبال کار می‌رود

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در رابطه با سرقت طلافروشی و بانک‌ها خبرهای خوشی در راه است.

امیری‌مقدم تصریح کرد: بانک‌هایی که پلمب شده بودند تعهداتی داده و با عمل به آن‌ها رفع پلمب شده‌اند اما دستور پلمب بانکی که اخیرا مورد سرقت قرار گرفته بود، صادر شد.

وی با بیان اینکه بانک‌ها ایرادات و مشکلات مختلفی دارند، گفت: تا این ایرادات رفع نشود دستور رفع پلمب صادر نمی‌شود، در صورت وقوع سرقت مدیر و مسئول حراست به دلیل عدم توجه به نکات لازم تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به وظیفه بانک‌ها برای تامین حفاظت، تصریح کرد: ما از باب همکاری و به طرق مختلف در این زمینه به بانک‌ها کمک می‌کنیم اما بنابر قانون، بانک‌ها در این زمینه مسئولیت اصلی را برعهده دارند.

امیری‎مقدم اظهار کرد: برای یگان حفاظت، می‌توانیم از حوزه پلیس کمک بگیریم، بانک‌ها همانطور که با کارمندان خود برخورد می‌کنند با نگهبانان نیز همان برخورد را انجام دهند.

وی با بیان اینکه سیستم‌های مراقبتی- حفاظتی بهتر شده است، گفت: برای بانک‌ها بسته‌های پیشگیری را ارائه داده‌ایم و باید براساس آن اقدام کنند در غیر این صورت براساس حکم دادستان مرکز استان مسئولان بانک تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به شروع دور دوم سفرهای تابستانی، عنوان کرد: از نیمه دوم ماه مبارک رمضان سفرهای استانی شروع شده و پیش‌بینی لازم در حوزه پیشگیری و انتظامی انجام شده است.

امیری‌مقدم به آماده‌باش نیروهای این سازمان اشاره و عنوان کرد: نیروهای ما با تلاش مضاعفی در مسیرهای مختلف خدمت می‌کنند تقویت دوربین‌های کنترل سرعت یکی از برنامه‌های اصلی ماست.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماه اول سال تلفات جاده‌ای با تلاش ماموران انتظامی کاهش 15 درصدی داشته، بیشترین دلایل تصادفات واژگونی است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد