اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه مادیسون هلدینگ:

قیمت طلا تا 9 ماه آینده به 980 دلار خواهد رسید

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری مادیسون هلدینگ پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا طی 9 تا 12 ماه آینده به کمتر از 980 تا 1000 دلار در هر اونس خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا، ادوارد میر مدیر موسسه سرمایه گذاری مادیسون هلدینگ در مصاحبه با سی ان بی سی تصریح کرد که چشم انداز قیمت طلا در کوتاه مدت نزولی خواهد بود و هیچ امیدی به افزایش چشمگیر قیمت این فلز زرد در کوتاه مدت وجود ندارد البته این احتمال وجود دارد که قیمت طلا طی هفته های آینده به بیش از 1130 تا 1140 دلار افزایش یابد.

بر اساس این گزارش وی افزود: به نظر من قیمت طلا طی 9 تا 12 ماه آینده به کمتر از 980 تا 1000 دلار خواهد رسید.

وی در ادامه ضمن اشاره به کاهش شدید قیمت طلا در روزهای گذشته ،گفت: شکسته شدن سطح حمایتی 1140 دلاری بسیار تاثیر گذار بوده و این مساله نقش مهمی در افت شدید قیمت طلا داشته است. به نظر من اگر روند صعودی ارزش دلار و شاخص سهام در بازارهای بین المللی ادامه یابد، قیمت طلا به زودی به کمتر از 1080 دلار خواهد رسید.

ادوارد میر در ادامه تاکید کرد: کاهش تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی به خصوص چین و هند و افزایش ارزش دلار تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است. مساله جالب و عجیب این است که افت شدید شاخص سهام چین طی هفته های اخیر و بحران مالی و بدهی یونان نیز نتوانسته است موجب افزایش قیمت طلا شود.

برپایه گزارش سایت طلا،وی خاطرنشان کرد: بازار جهانی در شرایط کنونی با هجوم سرمایه گذاران برای فروش ذخایر طلای خود روبرو شده است. به نظر من بعید به نظر می رسد که دخالت بانک های مرکزی جهان نیز در شرایط کنونی بتواند قیمت طلا را نجات دهد و مانع از افت بیشتر قیمت این فلز زرد شود.

این تحلیلگر اقتصادی تصریح کرد: بانک های مرکزی جهان در معادله قیمت طلا نقش چندانی ندارند. صندوق های بزرگ سرمایه گذاری جهان و نوسانات مربوط به نرخ ارزهای معتبر تاثیر زیادی در تعیین قیمت طلا و نوسانات ان دارد. به نظر من تا زمانی که روند صعودی ارزش دلار و شاخص سهام ادامه داشته باشد، روند نزولی قیمت طلا نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد