اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نماینده بجنورد:

ثبت 30 میلیون حساب بانکی در بانک های دولتی با کد ملی نامعتبر

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس اعلام یکی از مسوولان ارشد بانکی، حدود 30 میلیون حساب بانکی در کشور با کد ملی نامعتبر افتتاح شده است.

قاسم جعفری روز یکشنبه در نشست مدیران واحدهای صنعتی و معدنی خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: طبق این گزارش پنج میلیون حساب بانکی با کد ملی نامعتبر مربوط به یکی از بانک های دولتی است.

وی اضافه کرد: در مجموع در ایران با جمعیت 75 میلیونی، حدود 370 میلیون حساب بانکی برای مشتریان گشایش یافته که به طور میانگین برای هر یک نفر ایرانی پنج حساب بانکی ثبت شده است.

وی افزود: هنوز مشخص نیست که این افراد با حساب های بانکی با کد ملی نامعتبر به دنبال چه کاری هستند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گزارش های مسوولان سالانه 3 میلیارد دلار قاچاق طلا و مصنوعات طلا، یک میلیارد دلار قاچاق سیگار، 8 میلیارد دلار قاچاق کود شیمیایی و دارو و 2 میلیارد دلار قاچاق تلفن همراه صورت می گیرد.

جعفری افزود: علاوه بر آن براساس گزارش سازمان امور مالیاتی سالانه حدود 25 میلیارد دلار نیز فرار مالیاتی در کشور داریم و هیچ یک از اقدامات ما برای مبارزه با قاچاق نیز به دلیل قائل شدن برخی استثنائات کارساز نبوده است.

وی اظهار کرد: تمام این مشکلات در کشور باعث شده تا نوعی نارضایی در تمام حوزه ها اعم از مدیریتی، کارفرمایی، تولیدی و کارگری را در بدنه کشور شاهد باشیم.

وی افزود: ما نمایندگان یک دوره ای در مجلس نهم با تشکل کانون شهید مدرس با دست یافتن به این آمارها به دنبال این معضل اجتماعی هستیم که چرا با وجود همه امکانات و ظرفیت های موجود باز هم همه از کارشان ناراضی اند. ک/2

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد