اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل اینوستینگ از عوامل موثر بر قیمت جهانی طلا در روزهای آتی

سایت طلا : تازه ترین تحلیل فاندامنتال اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر نتایج همه پرسی یونان، انتشار امارهای اقتصادی آمریکا و اروپا و اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، مشخص شدن نتایج همه پرسی یونان و اینکه مردم این کشور با طرح ریاضت اقتصادی نهادهای مالی بین المللی مخالفت کرده اند، تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا در مبادلات روز دوشنبه داشته ولی تقویت ارزش دلار مانع از ادامه این روند صعودی شده است.

بر اساس این گزارش انتشار آمارهای وزارت کار آمریکا در روز پنج شنبه مبنی بر ایجاد 223 هزار فرصت شغلی جدید در ماه ژوئن تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا داشته است. گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو برای نخستین بار از سال 2006 میلادی موجب تقویت ارزش دلار شده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد می کند.

شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی به بالاترین سطح از 8 ژوئن رسیده است. مقام های اروپایی قرار است فردا سه شنبه نشست فوق العاده ای را برای بررسی اوضاع یونان و نتایج همه پرسی این کشور برگزار کنند.

آمارهای مهم اقتصادی آلمان، کانادا، سوییس و آمریکا نیز امروز دوشنبه منتشر خواهد شد. فردا سه شنبه نیز بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره جدید بانکی را اعلام خواهد کرد. بانک مرکزی سوییس نیز سه شنبه وضعیت ذخایر خارجی ارزی را اعلام می کند.

وضعیت تولیدات صنعتی آمریکا و انگلیس و کانادا نیز روشن خواهد شد. روز چهارشنبه نیز ژاپن وضعیت تولیدات صنعتی خود را اعلام خواهد کرد. روز پنج شنبه نیز چین گزارش مربوط به وضعیت تولیدات صنعتی و نرخ تورم را منتشر خواهد کرد.

گزارش سایت طلا حاکیست، روز جمعه نیز علاوه بر انتشار آمارهای اقتصادی مهم انگلیس و کانادا، جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا سخنرانی خواهد کرد. این سخنان می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

فدرال رزرو آمریکا از سال 2006 میلادی تاکنون نرخ بهره را افزایش نداده است. گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره طی ماه های گذشته فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کرده است.

افزایش تقاضای فیزیکی چین و هند نیز به تنهایی نمی تواند موجب افزایش فزاینده قیمت طلا در کوتاه مدت شود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد