اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کشتی آرای خبرداد:

افزایش معاملات در بازار طلا

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان علاقه بازار به هیجان و جنب و جوش، از افزایش معاملات طلا در این هفته خبر داد.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا با اشاره به افزایش حدود 4 دلاری بهای جهانی طلا پس از بازگشایی بازارهای جهانی اظهار داشت: روند قیمت طلا در یک هفته گذشته تحت تاثیر اوضاع یونان در اتحادیه اروپا و خروج این کشور از این اتحادیه و بدهی های آن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: روند قیمتی طلا در روزهای اخیر نشان می دهد که وضعیت یونان و اتحادیه اروپا نیز در بازارهای جهانی اهمیت فراوانی دارد و بر این بازارها موثر می باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خصوص وضعیت طلا در بازار داخلی کشور بیان داشت: بازار داخلی طلا که تحت تاثیر قیمت ارز و بهای جهانی فلز گرانبها است، در چند روز اخیر متاثر از تغییرات قیمت دلار پیرامون روند مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 بوده که نوساناتی در بازار ارز و به تبع آن طلا ایجاد کرده است.

وی با ابراز امیدواری از پیروزی ایران در جریان مذاکرات هسته ای کشورمان با اعضای 1+5 اظهار داشت: ان شاء الله با دستیابی به توافق هسته ای، شرایط خروج از رکود مهیا می شود و رشد اقتصادی در کشور افزایش پیدا می کند.

کشتی آرای با بیان اینکه بازار هیجان را دوست دارد، در گفتگو با سایت طلا افزود: اخبار اقتصادی چه در جهت مثبت و چه منفی باشد، جنب و جوش در بازار کشور ایجاد می کند که هفته اول ماه مبارک رمضان نیز هیجان بازار را تحت تاثیر قرار داده و داد و ستدها افزایش یافته است.

وی تحرک در بازار داخلی طلا را در روند آتی بازار موثر دانست و گفت: با توجه به اینکه در هفته دوم ماه مبارک رمضان قرار داریم، تجربه نشان داده است زمانی که بازار با جنب و جوش همراه می شود، واکنش های انفعالی و مثبت افزایش می یابد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: از دهه دوم ماه رمضان بازار روند مثبت و افزایش تقاضا و معاملات را شاهد خواهد بود که این جریان مثبت و بهبود مبادلات از روز شنبه هفته جاری مشخص است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد