اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد ساکسو بانک:

نگرانی ها نسبت به آینده منطقه یورو قیمت طلا را افزایش داده است

سایت طلا : تعطیلی بانک های یونانی و تصمیم دولت آتن برای اعمال کنترل سرمایه موجب تقویت تقاضا برای طلا در بازارهای بین المللی شده و این مساله آینده منطقه یورو را نیز به خطر انداخته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، تشدید بحران مالی و بدهی یونان موجب شد تا ارزش یورو در برابر دلار آمریکا به شدت سقوط کند. امیدواری ها برای دستیابی یونان و نهادهای مالی بین المللی بر سر توافق نهایی به یاس تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش یونان قصد دارد همه پرسی 5 جولای را برگزار کند و از مردم این کشور در خصوص قبول مفاد بسته نجات مالی جدید نهادهای بین المللی نظرسنجی نماید.

اوله هانسن تحلیلگر ارشد ساکسو بانک تاکید کرد که مهمترین نگرانی در بازارهای بین المللی احتمال ورشکستگی یونان و خروج این کشور و سایر کشورها از منطقه یورو خواهد بود. طلا بهترین سرمایه گذاری در چنین شرایطی است که نگرانی شدیدی نسبت به آینده منطقه یورو وجود دارد.

گرچه یونان تنها 2 درصد تولید اقتصادی منطقه یورو را در اختیار دارد ولی خروج این کشور از منطقه یورو می تواند سایر کشورهای بحران زده را نیز نسبت به ادامه عضویت در اتحادیه پولی مشترک اروپا با تردید روبرو کند.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد