اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:

انتشار آمارهای اشتغال آمریکا طی هفته جاری تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که انتشار آمارهای مربوط به وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری آمریکا طی هفته جاری تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند که اگر آمارهای اشتغال آمریکا نشانگر بهبود اوضاع اقتصادی این کشور باشد احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو بیشتر خواهد شد و این مساله فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد خواهد کرد.

بر اساس این گزارش گرچه بحران یونان همچنان در کانون توجهات بین المللی قرار دارد ولی به نظر می رسد انتشار آمارهای بازار اشتغال و بیکاری آمریکا در روز پنج شنبه نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

قیمت طلا همچنان در شکستن سطح مقاومتی 1200 دلاری ناکام بوده است و در پایان مبادلات هفته گذشته نیز با افت بیش از 2 درصدی روبرو شده است.

قیمت جهانی نقره نیز در هفته گذشته با کاهش روبرو شده و با افت 2 درصدی مواجه شده است. نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که قیمت طلا در هفته جاری با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

تحلیلگران اقتصادی موسسه سی ام سی مارکتس بر این باورند که روند قیمت طلا در هفته آینده نزولی خواهد بود و اگر گزارش وزارت کار آمریکا نشانگر بهبود اوضاع بازار اشتغال باشد، روند نزولی قیمت طلا تشدید خواهد شد.

گزارش سایت طلا حاکیست، بهبود اوضاع بازار اشتغال آمریکا توجیه لازم برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست سپتامبر را فراهم خواهد کرد.

از نظر تکینیکال اگر سطح حمایتی 1170 دلاری شکسته شود قیمت طلا تا 1140 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت. کن موریسون تحلیلگر ارشد اقتصادی نیز تاکید کرد که به نظر من طلا طی هفته آینده سطح حمایتی 1150 دلاری را آزمایش خواهد کرد و احتمال افت بیشتر قیمت این فلز زرد وجود خواهد داشت.

برخی کارشناسان نیز معتقدند که یونان تا پایان هفته جاری یک گام دیگر به ورشکستگی و خروج از منطقه یورو نزدیک تر خواهد شد. اگر نگرانی ها نسبت به ورشکستگی یونان تشدید شود این مساله می تواند تا حدی به نفع قیمت جهانی طلا باشد.

البته هنوز گروهی از کارشناسان بازار طلا بر این باورند که یونان و نهادهای بین المللی در آخرین لحظات به توافق دست خواهند یافت و این مساله مانع از افزایش قیمت طلا خواهد شد.

تصمیم احتمالی فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در نشست های آتی نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد