اونس طلا2372.86
مظنه16,436,000
18 گرم3,794,200
ارزش سکه37,030,308
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,600,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000
حجه الاسلام شجاعی در ضیافت افطاری خیریه حضرت صدیقه طاهره(س) عنوان کرد:

هیچ عملی با ارزشمند تر از کمک به محرومین نیست

سایت طلا: سید ابوالقاسم شجاعی در ضیافت افطاری خیریه صدیقه طاهره(س) که برای کمک به نیازمندان برگزار شده بود بالاترین عمل را نزد پروردگار دستگیری از محرومین و مستضعفین بیان کرد.

به گزارش سایت طلا، شب گذشته ضیافت افطاری با حضور معتمدین و فعالان بازار طلا، جواهر، سکه و ساعت در خیریه صدیقه طاهره(س) برگزار شد تا بازاریان تهران در ماه مبارک رمضان به حمایت از نیازمندان و محرومین بپردازند.

در این مراسم که با حضور قاریان ممتاز کشوری، برادران فردی برگزار شد، حاج حسین فردی به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و فضای این محفل را عطرآگین کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج سید ابوالقاسم شجاعی خطیب شهیر مجالس وعظ، ضمن بیان جایگاه بالا و ستوده شده کمک به محرومین تصریح کرد: در نزد پروردگار هیچ عملی جای دستگیری و کمک به مستمندان و مستضعفان را نمی گیرد و در این ایام و در ماه مبارک رمضان موسم این عمل خیر و خداپسندانه است.

حجه الاسلام شجاعی تأکید کرد: راه مبازره با فساد و تباهی جوانان و همچنین رشد جامعه توجه به اقشار ضعیف و دستگیری آنان است، و همکنون بالارفتن سن ازدواج و مشکلات مالی آن، نیاز توجه متمکین و مسئولیت آنان را در زمان فعلی بیشتر کرده است.

وی با اشاره به خصوصیات خاص بازاریان قدیم، بر گسترش این اخلاق و منش کاسبی در بین اهالی بازار تأکید کرد و انفاق مال را بزرگترین منش کسبه و بازاریان عنوان کرد.

در این مراسم حاج سید تقی پور جواهریان، رئیس هیئت مدیره ی خیریه صدیقه طاهره(س) ضمن بیان گزارشی از عملکرد این خیریه در حمایت و تحت پوشش قراردادن محرومین و نیازمندان به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن بیان اینکه این خیریه در جهت تأمین جهیزیه، تحت پوشش قرار دادن خانواده های بی سرپرست، و ارائه سبد کالا فعالیت دارد تصریح کرد: با توجه به حجم گسترده مراجعان به این خیریه و افزایش نرخ کالا، نیاز افزایش حمایتها از این خیریه توسط افراد دارای تمکن مالی احساس می شود.

در این مراسم نماهنگی از عملکرد و فعالیت خیریه صدیقه طاهره(س) در جهت حمایت از محرومین پخش شد که مورد توجه حضار و میهمانان قرار گرفت.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد