اونس طلا2155.56
مظنه14,126,000
18 گرم3,261,000
ارزش سکه31,825,878
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,500,000

قالب جدید سایت طلا مورد بهره برداری قرار گرفت

سایت طلا : سایت جدید طلا با قالب جدید و امکانات بیشتر رونمایی و مورد استفاده قرار گرفت.

«سایت طلا» از سال 88 با محوریت اطلاع رسانی بازار طلا و اخبار اقتصادی شروع به فعالیت نموده، و در طول این مسیر 6 ساله از پیچ و خم و موانع بسیاری عبور کرده است.

مهمترین هدف سایت طلا ارائه اخبار و اطلاعات شفاف در این حوزه و عدم موضع گیری در این بازار پر افت و خیز است که کاربر محور بودن این سایت بر اعتبار و قدرت آن افزوده است.

در طول این سالها سایت طلا به عنوان یک منبع خبر به طور مستقل به ادامه کار پرداخت و مخاطبان مختلف این سایت از مطالب اقتصادی به ویژه در حوزه طلا و بازار پول بهره برده اند.

رشد حجم اخبار و اطلاعات و لزوم تنوع سازی در این حوزه و از طرفی قالب محدود سایت قبلی مسئولان سایت طلا را بر آن داشت تا قالبی مفید با ظرفیتی بالا طراحی کنند و در این مسیر چندین قالب مورد نقد و بررسی قرار گرفت که نهایتاً قالب فعلی سایت طلا تأیید، طراحی و راه اندازی شد.

قالب فعلی سایت طلا ضمن تقسیم حوزه های مختلف خبری مرتبط با سایت، از ارائه حجم اطلاعات بیشتری برخوردار بوده و مسلما مورد توجه بیشتر کاربران محترم قرار خواهد گرفت.

بخشهای بازار جهانی، اقتصاد ایران، اخبار صنفی، اقتصاد سیاسی، اخبار گوناگون، مقالات و آموزش، یادداشت، گفتگو، نظرسنجی و قیمتهای زنده اونس جهانی و بازار ایران، همگی سایت طلا را پربارتر و مفید تر نموده، و علاوه بر آن گالری تصاویر نیز با ارائه گزارش تصویری با قالبی جدید بر جذابیت این سایت افزوده است.

مسلماً قالب جدید سایت طلا با ایده آل های این مجموعه فاصله بسیاری داشته، و در این مسیر نقطه نظرات و راهنمایی های مخاطبات ارجمند در رشد و ارتقاء این سایت خواهد افزود.

لذا خواهشمندیم کاربران و یاران باوفای سایت طلا هرگونه پیشنهاد و نظر درباره سایت جدید طلا را به خدمتگزاران خود اطلاع داده تا این سایت کاربر محور با محوریت خود مخاطبان ارائه اخبار و اطلاع رسانی را به بهترین نحو انجام دهد.

باتشکر

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد