اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آخرین اخبار مالیات بر ارزش افزوده از زبان رئیس امور مالیاتی کشور

سایت طلا: رئیس امور مالیاتی کشور بر ایجاد محیط تعامل و همراهی برای حل موضوع مالیات بر ارزش افزوده تأکید کرد.



به گزارش سایت طلا، روز گذشته در حاشیه اولین یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر، اهالی این صنف پس از دیدن میهمان ویژه این مراسم به یاد مشکل چندین ساله مالیاتی خود یعنی قانون مالیات برارزش افزوده افتادند، و پس از پایان این یادواره، "علی عسکری" رئیس سازمان امور مالیاتی کشور را در حلقه خود قرار داده و مشکلات خود را انتقال دادند.

عسکری در بین اعضاء صنف طلا و جواهر، و برخی از مسئولین اتحادیه های صنفی اعلام کرد: 5 سالِ قانون مالیات بر ارزش افزوده به اتمام رسیده و هر سال در قالب بودجه این قانون تمدید می شود، و در حال حاضر دو سال است که با تصویب مجلس این قانون تمدید شده است.

به گزارش سایت طلا وی در مورد اصلاح برخی از مواد آن نیز افزود: این سازمان این لایحه را به مجلس خواهد داد، و اگر تا پایان سال در مجلس نهایی شد، قانون جدید جایگزین می شود، و در غیر اینصورت باز یک سال دیگر قانون مالیات برارزش افزوده تمدید می شود.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: ما علاقه مندیم امور مالیاتی در یک فضای همراه با تعامل و دوستی تؤام گردد، و این کار را با همکاری جلو ببریم. ما نمی خواهیم از قوای قهری استفاده کنیم و بهرحال اگر کار را هماهنگ انجام دهیم راحت تر انجام می پذیرد.

در این گپ غیر رسمی مسئول آموزش اتحادیه طلا و جواهر تهران، از وی درخواست نمود تا برای دوره آموزش امور مالیاتی و ارائه اظهارنامه که توسط این اتحادیه برگزار می شود، کارشناسان این سازمان هم حضور پیدا کنند که مورد موافقت رئیس امور مالیاتی کشور قرار گرفت.

بحث مالیات بر ارزش افزوده از سال88 محل بحث و جلسات متعدد صنف طلا و جواهر با سازمان امور مالیاتی بوده، و طلافروشان معتقدند این نوع مالیات باید از اجرت طلا گرفته شود، در حالیکه این سازمان عنوان می کند قانون ماده استثنایی را برای این صنف قرار نداده و باید مالیات بر ارزش افزوده از کل مصنوع طلایی دریافت شود./ج


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد