اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پنجمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان ، سوم تا ششم خرداد بر گزار می شود.

پنجمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها، طلا، جواهر، سنگ های قیمتی ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته به روزهای فعالیت خود نزدیک می شود تا فعالان این عرصه در رقابتی تنگاتنگ به نمایش آخرین محصولات خود بپردازند.

به گزارش سایت طلا، نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان، از معتبرترین نمایشگاه های صنعت طلاوجواهر کشور می باشد.
حضور صنعتگران حرفه ای و هنرمندان چیره دست این استان سبب شده تا نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان، اعتبار دیگری در سطح نمایشگاه های همتراز خود داشته باشد. بر همین اساس فعالان و تولید کنندگان صنعت طلاوجواهر هر ساله در چنین ایامی منتظر هستند تا آخرین پیشرفت های کشورمان را در تولیدات ، تجهیزات و ماشین آلات ، درنمایشگاه طلا و جواهر اصفهان مشاهده کنند.
علی زمردپوش، رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در گفتگو با سایت طلا درباره برگزاری این نمایشگاه گفت :
نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان از مهمترین نمایشگاه های کشور است و امسال این نمایشگاه ، سوم خرداد ماه همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر، با حضور پررنگ تولید کنندگان، فروشندگان، شرکت ها و دست اندرکاران داخلی و همچنین نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، ترکیه و ... برگزار خواهد شد.
وی از مهمترین برنامه های این نمایشگاه را معرفی چهره های ماندگار صنعت طلا و جواهر کشور عنوان کرد و افزود؛ امسال همزمان با افتتاح این نمایشگاه از 5 نفر از چهره فعال و سالخورده این صنعت که سالیان سال را در این حرفه گذرانده اند تقدیر و تشکر خواهد شد.
رئیس اتحادیه طلاوجواهر اصفهان تاکید کرد: با توجه به بالابودن سطح کیفی نمایشگاه طلاوجواهر اصفهان، به طبع استقبال از این نمایشگاه در سطح بالایی همچو سال های قبل خواهد بود و از این نمایشگاه ، مسئولان استانی و کشوری دیدن خواهند کرد.
شایان ذکر است، پنجمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها، طلا،جواهر، سنگ های قیمتی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، از سوم تا ششم خرداد ماه از ساعت 19 تا 22 در نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد