اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی تغییرات بازار طلا در هفته آینده!

با نزدیک شدن به تعطیلات، احتمالا بیشتر شاهد روند صعودی بهای طلا خواهیم بود و نوسانات در این روزها بیشتر خواهد شد.

این محتوا قدیمی است. با ورود به صفحه زیر پیش بینی های جدید تر را بخوانید.


تعییرات بازار طلا


به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو، بهای طلا، پس از سقوط ناگهانی بازار سهام در اکثر کشورهای بزرگ، تقویت شد.
ولی با این وجود، چشم انداز قیمت طلا در هفته آینده مبهم است و تحلیلگران بازار طلا همچنان در مورد نوسانات بهای طلا در تضاد فکری با یکدیگر به سر میبرند.

براساس این گزارش، برای روشن تر شدن اوضاع بازار طلا، از میان 34 نفر از تحلیلگران، اقتصاددانان، فروشندگان و بانک های سرمایه گذاری، در مورد نوسانات آینده بازار این فلز گرانبها نظرسنجی شد، که در این نظرسنجی، 19 نفر پیش بینی کردند بهای طلا صعود خواهد کرد، 8 نفر نسبت به افت نرخ طلا گزارش دادند و7 نفر باقی مانده نظر خاصی نداشتند.

گزارش سایت طلا می افزاید، شرکت کنندگانی که نسبت به رشد بهای طلا نظر دادند، اعلام کردند: شورای جهانی طلا، خبری مبنی بر افزایش ذخایر طلای کشورهای چین و هند، به عنوان بزرگترین مصرف کنندگان این فلز گرانبها، در سه ماهه اول سال گزارش داد، که نسبت به سه ماهه اول در سال گذشته به شدت رشد کرده بود، که این موضوع حاکی از آن است که طلا، به عنوان بهترین و امن ترین سرمایه ملی وپشتوانه ای برای اقتصاد یک کشور، کاربرد دارد.

شایان ذکر است، اخبار جدید اروپا میتواند نقش زیادی در گسترش مشکلات مالی منطقه یورو داشته باشد.
به خصوص مشکلات اقتصادی در اسپانیا و تظاهرات در این کشور، ممکن است جرقه تازه ای در بازار طلا و افزایش حجم خرید این فلز گرانبها، به عنوان یک کالای مطمئن و امن، در میان سرمایه گذاران شود.
از سوی دیگر مشکلات مالی اروپا، منجر به تقویت ارزش دلار آمریکا نیز شده است.

گفتنی است، علاوه بر لرزش در اقتصاد ایالات متحده، ژاپن نیز پس از زلزله و سونامی در ماه مارس به یک رکود اقتصادی وارد شده است.
استرلینگ اسمیت، مشاور تجاری کالا و تحلیلگر بازار طلا، گفت: بازار طلا، در روز دوشنبه در کانادا و در تاریخ 30 می، همزمان با جشن روز یادبود در آمریکا تعطیل خواهد بود.
وی افزود: با نزدیک شدن به تعطیلات، احتمالا بیشتر شاهد روند صعودی بهای طلا خواهیم بود و نوسانات در این روزها بیشتر خواهد شد، به طوریکه، قیمت طلا در پایین ترین سطح به 1485 دلار در هر اونس و در بالاترین سطح به 1520 دلار در هر اونس خواهد رسید./م2

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد