سطح مقاومتی بعدی برای قیمت طلا 1390 دلار است

سایت طلا : در حالی که قیمت طلا سطح های مقاومتی 1370 و 1380 دلاری را شکسته است کارشناسان اقتصادی بر این باورند که سطح مقاومتی بعدی برای هر اونس طلا 1390 دلار خواهد بود.

سایت طلا



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر، تحلیلگران اقتصادی و فعالان بازار طلا بر این باورند که تحولات مربوط به بحران اوکراین و تنش در روابط روسیه و غرب، برگزاری نشست هفته آینده فدرال رزرو آمریکا و انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا و چین در روزهای آینده بیشترین تاثیر را بر قیمت طلا خواهد داشت.

بر اساس این گزارش نشست فدرال رزرو آمریکا قرار است روزهای 18 و 19 مارس برگزار شود. تصمیم فدرال رزرو برای کاهش محرک پولی می تواند به ضرر قیمت طلا تمام شود و در صورتی که فدرال رزرو تصمیم بگیرد محرک پولی را بدون تغییر نگه دارد قیمت طلا می تواند با افزایش بیشتری روبرو شود.

برگزاری همه پرسی کریمه در روز یکشنبه نیز می تواند موجب تشدید تنش در روابط مسکو و غرب شود. دو طرف همدیگر را به اعمال تحریم های اقتصادی و سیاسی تهدید کرده اند.

کاهش تولیدات صنعتی و صادرات چین نیز به نفع قیمت طلا بوده و سرمایه گذاران بین المللی با توجه به نگرانی از وضعیت اقتصادی چین اقدام به خرید طلای بیشتری کرده اند./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد

بی طرف میگه :

تاریخ: 1392/12/24 ساعت 02:28:00
طلا و سکه درست مثل ریسمان سیاه و سفید شده که اکثرا" مارگزیده ها از آن میترسند . پس منطق حکم میکند اسیر هیجانات کاذب که دوستان ( فروشنده ها ) راه انداخته اند نشده و صبور باشید . ضرر نکردن خیلی بهتر از سودبردن پر از اما و اگر است .

ربیع میگه :

تاریخ: 1392/12/24 ساعت 00:44:00
یه بنده خدایی بود 2 ماه پیش گفت بدهی بالا آورده و باید تا عید بدهیشو صاف کنه پرسیده بود بفروشم الان یا دم عید ؟ بهش گفتم اگر میتونی صبر کن الان بهش میگم ببر بفروش بدهیتو صاف کن ... نمیدونم میخونی این کامنتو یا نه

كوبنده میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 23:48:00
طلا شادي مياره و موجب تقويت قلب ميشه و به همين علت بوده كه قديميا روكش دندان طلا مي زدند

حمید 10 میگه :

تاریخ: 1392/12/24 ساعت 09:52:00
فعلا که طلا موجب آزردگی خاطر خیلی ها شده !!!!!

بی خیال میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 22:31:00
خوشم میاد تا افزایشی میشه همه میگن پرواز تا کاهشی میشه همه میگن سقوط تحلیلی نظر بدین نه جوی مثلا اگر بحران اکراین حل بشه باز هم پرواز اگر محرک پولی فدرال رزرو امریکا کم بشه باز هم پرواز یا بلعکس لطفا اطلاعاتی بدید که بشه روش تصمیم گرفت

امیر طلا میگه :

تاریخ: 1392/12/24 ساعت 02:10:00
بیخیال بابا

كوبنده میگه :

تاریخ: 1392/12/24 ساعت 00:17:00
بي خيال جان اوضاع جهاني و اقتصاد آمريكا و وضع چين با زبان بي زباني ميگه افزايش ما كي هستيم كه بگيم كاهش يا افزايش
درود تا بدرود

ذره بين میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 22:29:00
.زماني که شرکت‌هاي امريکا که تشنه سودهاي کوتاه مدت بودند، صنعت و توليد اين کشور را به خارج از کشور انتقال مي‌دادند و آن را بازار آزاد توصيف مي‌کردند، واشنگتن و بيشتر اقتصاد دانان و فردگرايان (حاميان آزادي‌هاي فردي) در اين زمينه نقش مشوق را ايفا مي‌کردند. نتيجه‌ي آشکار و قابل پيش بيني اين رويه، اين است که اکنون چين بر بازارهاي جهان حکمراني مي‌کند. تنها بازاري که امريکا بر آن سلطه دارد، بازار کلاهبرداري مالي است. خدا قوت

امروز به دليل درآمدهاي از دست رفته بابت خروج مشاغل از آمريكا ، شکاف بزرگي بين درآمدهاي دولت فدرال و هزينه‌هاي آن ايجاد شده است. در حالي که رفتار غيرمسئولانه واشنگتن ترديدهاي زيادي را در مورد ارزش دلار و التزام دولت به بدهي‌هاي عظيمش ايجاد کرده است، کشورهاي خارجي که داراي مازاد تجاري هستند، در حال از دست دادن هر چه بيشتر تمايل خود براي استفاده از اين مازادها جهت خريد از وزارت خزانه داري امريکا هستند.
. خدا قوت

منوچهر میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 22:03:00
ارسال مجدد

منتظر پتک محکم فدرال رزرو بر سر اونس باشید.اسیر جو روانی که ذره بین ودوستانش براه انداخته اند نشوید.بزودی خریداران طلا غافلگیر میشوند.

بابایی میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 21:07:00
در طی 75 روز گذشته به طور میانگین روزی 2.4 دلار افزایش انس داشته ایم حتی اگر این افزایش روزی یک دلار هم باشد باید در پایان سال 2014 منتظر انس 1570 دلاری باشیم یادتون نره هیچ کس از خرید طلا تا حالا بدبخت نشده

ذره بين میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 20:57:00
فدرال رزرو چاره اي بجز كاهش بيشتر و در نهايت توقف طرح محركه ندارد.!

امروز ته مانده طرح محركه تنها دستاويزي است كه فدرال براي ممانعت از افزايش طلاي جهاني و جلو گيري از كاهش ارزش دلار به آن چنگ مي اندازد.!

اما اين طناب هم ديگر توان تحمل سياستهاي پوسيده فدرال را نخواهد داشت و بزودي بايد به دستاويز ديگري متوسل شود. !

خدا قوت.

منطقی میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 20:19:00
سلام. بچه ها میشه توضیح بدید چرا باوجود افزایش انس بازارداخل هیچ واکنشی نشون نمیده. متشکرم

negin میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 20:16:00
انس امشب رو1390بسته میشه ولی روزدوشنبه بالای 1400دلاره

mohandese naft 2013 top میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 23:27:00
به احتمال 90 درصد انس امشب بين 1375 تا 1385 بسته ميشود..

هدف انس در ميان مدت 1500 دلار است..

ياعلي

میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 16:56:00
سکه به نظرتون فردا چند میشه؟؟؟

بی طرف میگه :

تاریخ: 1392/12/24 ساعت 02:23:00
با کاهش دلار تفاوت چندانی نخواهد داشت .

فامیل دور میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 21:12:00
اگر فردا سکه رو کنترل نکنن باید بالای 1 میلیون خرید !ولی به خاطر اینکه بورس بیشتر از این ابروریزی نکنه و سرمایه ها از بانکها در نیاد و اوراق بهادار رونق داشته باشه وهزاران چیزه دیگه که نمیتونم بگم ...با پایین نگه داشتن قیمت دلار تا جاییکه میتونن مانع از این امر میشن ولی تا کی ؟؟؟!!

سکانس میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 20:19:00
اوایل به یک میلیون میرسه بعد کم کم پایین میاد.علت حباب منفی اینه که دولت میخواد مردم پولهارو به بانک واوراق بخرن ولی بزودی شاهد سکه 1100خواهیم بود

میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 17:10:00
انس طلا دوشنبه می‌شه 1400 - دلار 3100 - سکه 1,100,000 بیشتر از این نمیتونن قیمت سکه را مخصوصا یه عده پایین نگر دارن، سکه مثل دلار هرچی‌ بزور پایین نگرش داری وقتی‌ فنرش در بره حسابی‌ میره بالا، حتا بیشتر از ارزشه طلا چونکه یه مدت بی‌دلیل پایین نگرش داشتن، فقط به دلار وقتی‌ 1000 تومان بود فکر کنین، ساله 89، یادش بخیر

علی طلا1 میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 20:43:00
سکه به دلیل نبود تقاضا وو نبودن پول در بازار پایین هست عشقی نیست که

پناه برخدا میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 20:29:00
امان ازشر این عده ! پناه برخدا !

میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 17:37:00
در کوتاه مدت همچنان افزایش اونس ادامه خواهد داشت..حتی با انتشار کاهش محرک پولی توسط فدرال ریزرو ایالات متحده!!!!

حمید 10 میگه :

تاریخ: 1392/12/23 ساعت 21:02:00
اونس در مقابل کاهش محرکه واکسینه شده وای به روزی ګه محرکه رو زیاد کنند ..... و همچنان افزایش ....

آخرین قیمت ها
21:24 1394/04/09
طلا
اونس طلا ۱۱۷۵.۴
مظنه بازار تهران ۴۰۱,۱۰۰
طلاي 18 عيار ۹۲,۵۰۰
سکه
طرح قدیم ۹۰۴,۰۰۰
طرح جدید ۹۰۵,۰۰۰
نیم سکه ۴۵۹,۰۰۰
ربع سکه ۲۵۹,۰۰۰
سکه گرمي ۱۶۹,۰۰۰
ارز
دلار ۳,۳۱۸
درهم ۹۰۳
يورو ۳,۷۱۵
سایر قیمت ها
نفت ۵۸.۹۹
نقره ۱۵.۷۷
پلاتينوم ۱۰۸۷
پالاديوم ۶۷۳