اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی خبر داد.



سردار کریم کشوری، چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری دو تن از سارقان سرقت از طلا فروشی خبر داد و گفت: روز پنجشنبه (24 بهمن) به دنبال گزارش سرقت از یک طلافروشی واقع در شهرک تعاون که در آن صاحب مغازه با ضرب گلوله سارقان کشته شده بود، عوامل انتظامی تحقیقات‌شان را آغاز کردند.

به گفته کشوری با توجه به انجام سرقت مسلحانه و نیز حساسیت حادثه، ماموران روزگذشته دو تن از سارقان را در کمتر از دو هفته از وقوع سرقت دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده دو نفر به صورت مستقیم در عملیات سرقت حضور داشتند که هر دو دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری نفر سوم که آنها را در سرقت پشتیبانی می‌کرده، ادامه دارد.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه این سارقان سابقه‌دار بوده و در تحقیقات به عمل آمده موارد دیگر خلاف نیز از این مجرمان کشف شد.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه صاحب این طلافروشی هیچ یک از هشدارهای پلیس مبنی بر رعایت نکات ایمنی و ضرور در خصوص صنف طلافروشی‌ها را رعایت نکرده است، عنوان کرد: مغازه این طلافروشی فاقد دوربین و دزدگیر است.

وی خاطر نشان کرد: پلیس از ساعت 16 در محدوده طلافروشی‌ها نگهبان می‌گذارد و در همین راستا از صنف طلافروشان خواسته شده که مغازه خود را بعد از ساعت 16 بازگشایی کنند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه ضمن قدرادانی از همکاری مردم در این پرونده گفت: مشاهدات عینی مردم و اطلاعات آنها از ظاهر سارقان بسیار به دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان کمک کرد و در همین راستا از مردم می‌خواهیم که همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند تا بتوان استان را به محیط ناامنی برای سارقان و خلافکاران تبدیل کرد.

دکتر شهریار حیدری مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن قدردانی از زحمات پلیس بابت عملکرد سریع در دستگیری سارقان، عنوان کرد: با توجه به نوع سرقت مسلحانه و حساسیت این حادثه شورای تامین استان نیز به طور جد پیگیر پرونده بود.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، شخص طلافروش تقریبا هیچ یک از هشدارهای پلیس مبنی بر رعایت نکات ایمنی لازم در خصوص صنف طلافروشان را رعایت نکرده است.

حیدری تصریح کرد: شاید اگر صاحب طلافروشی تمام نکات و هشدارهای پلیس را جدی گرفته بود شاهد وقوع این حادثه نبودیم .

وی در ادامه امنیت را مردم محور دانست و اظهار داشت: چنانچه مردم در زمینه ایجاد امنیت حضوری فعال داشته باشند، قطعا شاهد کاهش چشمگیر جرایم و حتی حذف جرائم از جامعه خواهیم بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد