اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی کیتکو از قیمت جهانی طلا طی روزهای آتی

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی حاکی از آن است که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده مسیر صعودی خود را ادامه خواهد داد.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی فوربس، در نظرسنجی اخیر کیتکو نیوز از 33 کارشناس ارشد اقتصادی 23 نفر شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 19 نفر پیش بینی کردند قیمت طلا طی هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش 2 کارشناس اقتصادی نیز در این نظرسنجی به کاهش قیمت طلا در روزهای آینده رای دادند و 2 کارشناس نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در هفته پیش رو تغییر چندانی نخواهد کرد.

در نظرسنجی هفته گذشته نیز کارشناسان اقتصادی به افزایش قیمت طلا رای داده بودند و قیمت طلا در هفته ای که پشت سر گذاشته شد با رشد 0.4 درصدی روبرو شده است.

قیمت جهانی طلا پس از افت 28 درصدی در سال 2013 میلادی از ابتدای امسال تاکنون حدود 10 درصد رشد داشته تا بهترین عملکرد قیمت طلا از سال 1983 میلادی ثبت شود.

برخی کارشناسان اقتصادی افزایش تمایل سرمایه گذاران برای خرید طلا را عامل اصلی افزایش احتمالی قیمت ها در هفته آینده ارزیابی کرده اند. برخی نیز معتقدند عوامل ساختاری بازار مثل کاهش عرضه و تولید طلا موجب ادامه روند صعودی قیمت خواهد شد. /م

انتهای پیام
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد