اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بانک مرکزی آمریکا در مسیر نادرستی حرکت می کند

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو میناپولیس ضمن انتقاد شدید از سیاست های فدرال رزرو آمریکا تاکید کرد، بانک مرکزی این کشور در مسیر غلط و اشتباهی حرکت می کند و باید در اتخاذ سیاست های پولی خود تجدید نظر کند.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز؛ نارایانا کوچرلاکوتا رئیس فدرال رزرو میناپولیس تصریح کرد، اقتصاد آمریکا با نرخ بیکاری بالا و تورم پایینی روبرو است و فدرال رزرو باید اجرای محرک پولی را افزایش دهد نه اینکه در راستای کاهش محرک پولی 85 میلیارد دلاری گام بردارد.

بر اساس این گزارش فدرال رزرو آمریکا در آخرین نشست خود در سال 2013 میلادی تصمیم گرفت محرک پولی 85 میلیارد دلاری را 10 میلیارد دلار کاهش دهد. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا احتمال متوقف شدن بیشتر محرک پولی در سال 2014 را افزایش داده است.

وی در ادامه افزود: در شرایطی که اقتصاد آمریکا هنوز با نرخ بیکاری بالایی روبرو است و فشارهای تورمی کنترل شده است فدرال رزرو باید با افزایش محرک پولی زمینه لازم برای رشد و رونق اقتصادی را فراهم کند.

برپایه گزارش سایت طلا، نرخ بیکاری آمریکا اکنون به مرز 7 درصد رسیده و با توجه به چشم انداز مثبت بازار کار و اشتغال اکثر سیاستگذاران فدرال رزرو بر این باورند که اکنون زمان مناسبی برای متوقف کردن محرک پولی است. توقف محرک پولی می تواند تاثیر منفی شدیدی بر قیمت جهانی طلا داشته باشد.

وی گفت: کاهش نرخ بیکاری به هیچ وجه کافی نبوده و نرخ تورم نیز در زیر 2 درصد کنترل شده است. با افزایش محرک پولی از سوی فدرال رزرو زمینه لازم برای کاهش بیشتر نرخ بیکاری و بازگشت به تورم 2 درصدی فراهم خواهد شد./ک

انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد