اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افت بهای طلا و سکه در بازار امروز/ نرخ دلار همچنان ثابت ماند

سایت طلا : قیمت سکه و طلا امروز شنبه در بازار تهران کاهش یافته ، این در حالی است که بهای طلا در بازار های جهانی با رشد جزیی مواجه شده و نرخ دلار آزاد تغییر نکرده است.



به گزارش سایت طلا، تغییر و تحولات بازار طلا در روز جاری ( شنبه 19 اردیبشهت) حاکی از آن است که علیرغم افزایش قیمت طلای جهانی و عدم تغییر نرخ دلار آزاد، بهای سکه و طلا در بازار تهران کاهش پیدا کرده است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در مبادلات امروز شنبه با افت یک هزار تومانی در بهای 940 هزار تومان به فروش رسید.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با ثبات نسبی 417 هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز در مقایسه با روز پنج شنبه بدون نوسان96 هزار و 200 تومان معامله شد.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 484، 268 و 182هزار تومان قیمت خورده است.

امروز بهای نیم سکه 6 هزار تومان ، ربع سکه 5 هزار تومان و نرخ سکه گرمی 2 هزار تومان کاهش یافته است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا بدون تغییر 3319 تومان عرضه می شود. هر یورو نیز امروز در صرافی ها با افت 34 تومانی به 3746 تومان رسیده و هر درهم با کاهش دو تومانی 908 تومان قیمت خورده است.

و اما در بازار جهانی قیمت طلا روز جمعه اندکی افزایش یافت و به کاهش قیمت دو روزه خود پایان داد، زیرا گزارش اشتغال آمریکا این گمان را تقویت کرد که احتمالا بانک مرکزی این کشور نخواهد توانست در آینده نزدیک نرخ های بهره را افزایش دهد.

قیمت هر اونس طلا روز گذشته با 0.3 درصد افزایش به 1188 دلار و 50 سنت رسید.
بر اساس گزارش سایت طلا، تحلیلگران اقتصادی با توجه به آمار منتشر شده از وضعیت اشتغال آمریکا پیش بینی کردند قیمت طلا در هفته جاری به بیش از 1221 دلار در هر اونس صعود نخواهد کرد.

بر این اساس، برخی ازکارشناسان اقتصادی بازار طلا نیز اعلام کردند گزارش مشاغل آمریکا نشان می دهد که در کوتاه‌مدت افزایش نرخ بهره بانکی این کشور رخ نخواهد داد.این گزارش سبب شده است تا سرمایه‌گذاران به پیش‌خرید کردن طلا ترغیب شوند./الف


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد