اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پایداری دلار در بازار ارز / کاهش قیمت طلا و سکه در معاملات امروز

سایت طلا : در حالیکه امروز بازار ارز شاهد ثبات قیمتها بود، بهای طلا و سکه همزمان با افت اونس جهانی کاهش یافت.



به گزارش سایت طلا، علیرغم اینکه اونس طلا افت قیمتی خود را در پایین سطح 1190 دلار حفظ کرده و قیمت دلار بدون نوسان باقی مانده است، و بهای طلا و سکه امروز پنجشنبه (17 اردیبهشت) در بازار تهران با افت مواجه شد.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در مبادلات امروز چهارشنبه با افت 4 هزار تومانی در بهای 941 هزار تومان به فروش رسید.
بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با کاهش 1500 تومانی 417 هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز در مقایسه با روزگذشته با 300 تومان نزول 96 هزار و 200 تومان معامله شد.


گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 490، 273 و 183هزار تومان قیمت خورده است.


در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا بدون نوسان 3319 تومان عرضه می شود.

در حال حاضر هر اونس طلا در بازارهای جهانی در محدوده 1183 دلار داد و ستد می شود.

بر اساس گزارش سایت طلا، تحلیلگران اقتصادی بازار طلا اعلام کردند سرمایه گذاران در حال حاضر بیشترین توجه خود را بر ارقام فرصت‌های شغلی آمریکا که در روز جمعه منتشر خواهد شد و زمان افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا، متمرکز کرده اند.

بر این اساس، نرخ های بهره بالاتر سرمایه گذاران را به سوی دارایی های دارای بازده مانند اوراق قرضه جلب می‌کند و به جذابیت طلا به عنوان پناهگاه مطمئن سرمایه و دارایی که سودی ندارد، لطمه می‌زند./الف


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد