اونس طلا2195.63
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اثرات مذاکرات هسته ای در بازارهای مالی ایران/ دلار در انتظار کاهش قیمت

همزمان با ادامه مذاکرات هسته ای بازارهای مالی کشور به سمت بهبود حرکت کرده اند.



آخرین اظهارنظرهای وزیرامور خارجه نشان می دهد که روند مذاکرات به سمت مثبت پیش می رود. به گفته ظریف آخرین نشست با فابیوس مثبت بوده است.

درهمین حال بررسی ها نشان می دهد که وضعیت بازارهای مالی ایران طی روزهای آینده و بخصوص پس از تعطیلات نوروزی دگرگون می شود.

وضعیت بازار بورس: شاخص بورس طی دو روز گذشته روند صعودی داشته است. در آخرین ساعات معاملات نیز شاخص به عدد 64 هزار و 900 واحدی رسیده است. فعالان بازار پیش بینی می کنند این روند تا مروز 66 هزار واحد طی روزهای آینده ادامه داشته باشد.

پیش از این وزیراقتصاد نیز اعلام کرده بود دولت برای روزهای پس از توافق هسته ای و روند حرکتی مثبت بورس برنامه ویژه ای دارد. با این وجود فعالان بازار نقل می کنند که بازار سرمایه به شکل مشخصی سرنوشت خود را با مذاکرات هسته ای گره زده است.


وضعیت بازار نفت: رویترز در تازه ترین تحلیل های خود اعلام کرده است که قیمت نفت پس از توافق ایران و کشورهای غربی روند نزولی به خود می گیرد. براساس پیش بینی رویترز توافق هسته ای ایران منجر به افزایش عرضه نفت در بازارهای جهانی می شود. به همین دلیل حتی حوادث پیرامون یمن نیز نمی تواند مانع از کاهش قیمت نفت شود.


وضعیت بازار طلا: روند حرکتی قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روزهای گذشته به دلیل انتشار گزارش های تازه از وضعیت اقتصادی امریکا صعودی شده است.


وضعیت بازار ارز: قیمت دلار طی دو روزگذشته در مقابل کاهش مفاومت کرده است ولی به گفته فعالان بازار پس از توافق هسته ای روند حرکتی بهای دلار نزولی می شود. با این وجود طی دو روزگذشته بهای دلار در بازار 70 تومان کاهش داشته است و در حال حاضر به رقم 3 هزار و 275 تومان رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد