اونس طلا2220.06
مظنه14,231,000
18 گرم3,285,200
ارزش سکه32,062,443
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,403,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آرزوی موفقیت و رشد صنف و صنعت طلا و جواهر در سال جدید

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر بانگاهی به سالی گه گذشت ابراز امیدواری کرد که سال 94، سالی سرشار از موفقیت و رشد برای همه مردم به ویژه خانواده صنف طلا و جواهر باشد.


محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور در آخرین گفتگوی خود در سال 93 با سایت طلا، رکود را یکی از مشخصه های بارز بازار در سال گذشته برشمرد و گفت: رکود اقتصادی سال 93 تأثیر مستقیمی در رکود بازار طلا و جواهر داشت، و این مسئله موجب شد تا قسمتی از واحدهای فروشنده و سازنده طلا و جواهر تعطیل شوند.

وی ضمن ابراز موفقیت برای تیم مذاکره کننده کشورمان و دفاع از حق مسلم ایران تصریح کرد: در ادامه روند مذاکرات امیدواریم با بهبود شرایط اقتصادی بتوانیم در سال 1394 از نظر اقتصادی آنطور که شایسته است دین خود را به کشور ادا کنیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به جایگاه صنف طلا و جواهر در بین اصناف و تأثیر این صنف بر اقتصاد کشور گفت: ان شاء الله بتوانیم در سال جدید هم با بهبود کیفیت و هم با بهبود شرایط تولید، و با توجه به کاهش تقاضا در بازارهای داخلی، بازارهای جهانی را فتح کنیم.

کشتی آرای تأکید کرد: آنچه مسلم است با توجه به رکودی که در بازار حاکم است و نگرش و تغییر فرهنگ استفاده از طلا در کشور، باید بازارهای جدیدی را داشته باشیم تا با توجه به پیشرفتی که از نظر علمی و تکنولوژی واحدهای تولیدی ما داشته اند، بتوانیم صادرات را جایگزین مصرف داخلی کرده تا هم ارزآوری و هم اشتغالزایی داشته باشیم.

وی در تشریح اهم فعالیت های یکساله این اتحادیه در گفتگو با سایت طلا خاطرنشان کرد: چه در کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور که جایگزین اتحادیه کشوری شده، و چه در اتحادیه طلا و جواهر تهران به عنوان یک اتحادیه بزرگ و مادر فعالیت های خوبی انجام شده که این اقدامات با توجه به آرامشی که در خود اتحادیه وجود دارد، این امید را زنده نگه داشته است که بتوانیم کار مراجعه کنندگان و مردم را خوب پیش ببریم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تأکید کرد: ان شاء الله بتوانیم در بحث مسائلی مانند کیفیت عیار و سکه های تقلبی و کارهایی از این قبیل در سال جدید اقدامات مؤثری انجام دهیم که در مجموع منافع همکاران ما در آن لحاظ شود و بتوانیم یک محیط سالم برای یک کسب و کار خوب و حلال داشته باشیم.

کشتی آرای در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی و پیروزی، بهبود شرایط را برای همه همکاران صنفی در کشور و تهران خواستار شد و گفت: امیدوارم در سایه ائمه اطهار(ع) بتوانیم زندگی خوبی را در کنار هم داشته باشیم.


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد