اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد تقاضای فیزیکی عامل اصلی افزایش نسبی قیمت طلا است

سایت طلا : قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه پس از یک هفته کاهش متوالی با افزایش نسبی روبرو شده و به بالاتر از 1160 دلار در هر اونس رسیده است.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا بخش زیادی از افزایش خود در سال 2015 میلادی را از دست داده و گزارش روز جمعه وزارت کار آمریکا به روند نزولی قیمت طلا دامن زده است.

بر اساس این گزارش شاخص ارزش دلار همچنان روندی صعودی را تجربه می کند و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است. ریچارد فیشر رئیس فدرال رزرو دالاس نیز هشدار داده است که تاخیر در افزایش نرخ بهره آمریکا موجب وقوع رکود اقتصادی خواهد شد.

تحلیلگران بر این باورند که احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده بیشتر شده است. برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا در روزهای 17 و 18 مارس تا حد زیادی وضعین نرخ بهره را روشن خواهد کرد.

ویکتور تیان پیریا تحلیلگر ارشد موسسه مالی ای ان زد بانک استرالیا تاکید کرد که رشد تقاضای فیزیکی تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا داشته است. ولی در شرایط کنونی فکر نمی کنم این عامل به تنهایی بتواند بر تاثیرات منفی ناشی از افزایش ارزش دلار بر قیمت طلا، غلبه کند./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد