اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش نرخ سکه و طلا در بازار امروز | قیمت طلا 18 عیار امروز

سایت طلا : بهای طلا و سکه امروز پنجشنبه در بازار تهران کاهش یافت، این درحالیست که نرخ دلار نیز با افت نسبی مواجه شده و 3414 تومان در بازار داد و ستد شد.

قیمت طلا 18 عیار را می توانید به صورت زنده اینجا ببینید


به گزارش سایت طلا، در مبادلات امروز پنجشنبه قیمت طلا و سکه در بازار تهران همزمان با افت جزئی قیمت طلا در بازارهای جهانی اندکی پایین آمد این در حالی است که قیمت دلار در بازار داخل نسبت به روزگذشته نوسان چندانی نداشته است .

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه با 1500 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 978هزار و 500 تومان قیمت خورده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 978هزار تومان معامله می شود که نسبت به روز گذشته هزارتومان افت قیمت دارد.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار امروز 433 هزار و 500 تومان داد و ستد می شود که هزار تومان کاهش قیمت را شاهد بوده است. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز امروز با کاهش 300 تومانی به 100 هزار تومان رسیده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 509، 275و 182هزار تومان قیمت خورده است که نرخ هر کدام نسبت به روز گذشته بدون تغییر مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا 3415 تومان، هر یورو 3822 تومان و هر درهم 933 تومان معامله می شود. قیمت دلار امروز نسبت به روز گذشته 3 تومان کاهش یافته است.

بر این اساس، در بازار جهانی نیز بهای اونس طلا در حالی که در انتظار انتشار گزارش های اقتصادی آمریکا و چین در بالاتر از سطح 1200 دلار تثبیت شده است، امروز پنج شنبه چهاردهم اسفند نیز با نوسانات اندک همراه است.

اگر آمارهای اقتصادی آمریکا که بزودی منتشر می شوند، نشان دهنده پیشرفت اقتصادی این کشور باشند، بانک مرکزی آمریکا در آینده نزدیک نرخ بهره بانکی را افزایش خواهد داد، و این اقدامی است که سبب کاهش قیمت طلا خواهد شد.

البته تحلیلگران مسائل اقتصادی بر این باورند که هفته آینده دوره مثبتی برای تحولات بازار طلا خواهد بود و قیمت طلا بالاتر از سطح روانی 1200 دلار در هر اونس ثابت باقی خواهد ماند./الف


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد