اونس طلا2328.11
مظنه15,331,000
18 گرم3,539,100
ارزش سکه34,540,743
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

قیمت طلا در بلند مدت تحت تاثیر تنش های سیاسی افزایش خواهد یافت

سایت طلا: تحلیلگران اقتصادی گلد اج پیش بینی کردند که قیمت جهانی طلا در بلند مدت تحت تاثیر تنش های سیاسی بین المللی و ادامه سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی مختلف با افزایش روبرو خواهد شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی گلد اج، در حالی که روند نزولی قیمت طلا تحت تاثیر ادامه بحران مالی و بدهی یونان همچنان ادامه دارد و افزایش ارزش دلار فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است، تحلیلگران اقتصادی معتقدند که قیمت طلا در بلند مدت تحت تاثیر تنش های سیاسی و اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی اروپا، ژاپن و چین با افزایش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش گرچه آتش بس اعلام شده اخیر در شرق اوکراین به طور نسبی رعایت شده ولی تحلیلگران بر این باورند که این آتش بس به شدت شکننده بوده و در صورت نقض آشکار آن، درگیری های به مراتب شدیدتری در شرق اوکراین به وقوع خواهد پیوست.

مذاکرات اخیر بین مقام های یونانی و اتحادیه اروپا بر سر بحران بدهی های آتن نیز بدون دستیابی به نتیجه روشنی پایان یافته و این مساله نگرانی ها در خصوص خروج یونان از منطقه یورو را افزایش داده است. اتحادیه اروپا ضرب الاجل 3 روزه ای را به یونان داده است تا با پیشنهادات جدید موافقت کند.
یونان تنها تا پایان ماه جاری میلادی منابع مالی کافی را در اختیار دارد و در صورت عدم تامین منابع مالی، رسما ورشکست خواهد شد./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد