اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گزارش روزانه سایت طلا // تغییرات نرخ طلا، سکه و ارز در بازار امروز تهران

سایت طلا : علیرغم افت جزیی نرخ دلار و کاهش نرخ طلای جهانی طلا، امروز قیمت طلا و سکه اندکی تقویت شد و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به یک میلیون و 39 هزار تومان رسیده است.


به گزارش سایت طلا، بهای طلا و سکه امروز چهارشنبه در حالی که نرخ دلار آمریکا در بازار تهران و بهای اونس طلا در بازارهای جهانی اندکی کاهش یافت نرخ طلا و سکه با رشدی آرام مواجه شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با رشد یک هزار تومانی نسبت به روز گذشته یک میلیون و 39 هزار تومان به فروش رسیده است .
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با رشد 2 هزار تومانی یک میلیون و 35 هزار تومان معامله شده است.

بر این اساس، هر گرم طلای 17عیار امروز 458 هزارتومان داد و ستد شده که نسبت به روز گذشته تنها 500 تومان افزایش یافته و هر گرم طلای 18 عیار با رشد جزئی 100 تومانی به 105 هزار و700 تومان رسیده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، هر قطعه نیم سکه با افزایش2 هزار تومانی نسبت به روز گذشته 520 هزار تومان، و هرقطعه ربع سکه با یک هزار تومان رشد 269 هزار تومان، و سکه گرمی بدون تغییر 172 هزار تومان معامله شده است.

هر دلارآمریکا در بازار آزاد امروز با 2 تومان افت 3461 تومان و هر یورو 3990 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا در بازار جهانی پس از کاهش 7 دلاری در روز سه شنبه امروز به 1288دلار رسیده است.

قرار است کمیته بازار آزاد فدرال امریکا در پایان نشست دو روزه خود در هفته جاری بیانیه ای را منتشر کند. تحلیلگران می‌گویند درآمدهای مایوس کننده بعضی شرکت‌ها و کاهش غیرمنتظره سفارش کالاهای بادوام در دسامبر ممکن است زمان افزایش نرخ‌های بهره را به تاخیر بیاند.

گفتنی است، کارشناسان اقتصادی معتقدند امسال قیمت طلا به کف خود خواهد رسید و مسیر برای ترمیم قیمت این فلز زرد در سال آینده هموار خواهد شد. /الف


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد