اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرمایه گذاران از افزایش قیمت طلا در روزهای نخست 2015 هیجان زده نشوند

سایت طلا: تحلیلگران اقتصادی موسسه تی دی سکیوریتی نسبت به موقتی و زودگذر بودن روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی در روزهای نخست سال 2015 میلادی به سرمایه گذاران هشدار دادند.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، استیو اسکاکالوسی دبیر بخش فلزات گرانبهای موسسه سرمایه گذاری تی دی سکیوریتی به سرمایه گذاران بین المللی هشدار داد که برای سرمایه گذاری در بازار طلا عجله نکنند و مبنای خود برای سرمایه گذاری را تنها افزایش قیمت طلا در روزهای اخیر قرار ندهند.

بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: مهمترین عامل افزایش قیمت و تقاضای طلا در روزهای گذشته نگرانی های بین المللی در خصوص کاهش ارزش یورو و وضعیت یونان بوده است. سرمایه گذاران در روزهای اخیر اقدام به فروش یورو و سهام و خرید طلا کرده اند.

وی به سرمایه گذاران توصیه کرد که هرگز تحت تاثیر افزایش قیمت طلا در روزهای نخست 2015 قرار نگیرند و برای تصمیم گیری در خصوص سرمایه گذاری در بازار طلا منتظر تثبیت روند قیمت ها باشند.

گزارش سایت طلا حاکیست، تحلیلگر موسسه تی دی سکیوریتی پیش بینی کرد که قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1180 تا 1230 دلار در نوسان خواهد بود.

موسسه مالی اچ اس بی سی نیز در تحلیلی اعلام کرد که کاهش شاخص سهام مهمترین عامل افزایش قیمت طلا در روزهای اخیر بوده است./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد