اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش قیمت طلا سفته بازان و دلالان را به بازار کشانده است

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری سی اف تی سی اعلام کرد که افزایش نسبی قیمت طلا در روزهای اخیر موجب شده تا تعداد زیادی از سفته بازان و دلالان بین المللی برای افزایش ذخایر طلای خود اقدام کنند.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه خبری کیتکو نیوز؛ موسسه سی اف تی سی در تازه ترین گزارش خود ضمن اشاره به افزایش نسبی قیمت طلا در روزهای گذشته تاکید کرد که افزایش قیمت طلا و نزدیک شدن اونس به مرز 1200 دلاری موجب شده تا سفته بازان و دلالان بار دیگر وارد بازار شده و ذخایر طلای خود را افزایش دهند.

بر اساس این گزارش افزایش قیمت طلا همچنین موجب شده تا تعداد مبادلات صورت گرفته در بازارهای بین المللی با رشد چشمگیری روبرو شود.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی برگزاری همه پرسی ذخایر طلای سوییس در روزهای آینده تاثیر زیادی بر هجوم مجدد سفته بازان و دلالان به بازار داشته است. اگر مردم سوییس به افزایش ذخایر طلا رای دهند بانک مرکزی این کشور باید طی 5 سال 1500 تن طلا خریداری کند.

به نظر می رسد برگزاری همه پرسی سوییس تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در کوتاه مدت داشته باشد و سفته بازان نیز به دنبال کسب سود از این شرایط هستند./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد