اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ادامه روند نزولی قیمت طلا در بازارهای جهانی

سایت طلا : قیمت طلا امروز چهارشنبه برای پنجمین روز متوالی با کاهش روبرو شد و به پایین ترین حد خود در 4 سال اخیر رسیده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز ، در حالی که قیمت جهانی طلا همچنان رو به کاهش است افزایش تقاضای فیزیکی نتوانسته است مانع افت بیشتر قیمت این فلز زرد در بازارهای بین المللی شود.

بر اساس این گزارش کاهش ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز تاثیر منفی زیادی بر اعتماد سرمایه گذاران بین المللی داشته است. ادوارد میر تحلیلگر ارشد موسسه اف سی استون تاکید کرد که امیدواری ناچیزی نسبت به افزایش قیمت طلا در شرایط کنونی وجود دارد.

وی افزود: علی رغم تزریق میلیاردها دلار نقدینگی به اقتصاد جهانی طی سال های گذشته اکثر بانک های مرکزی جهان همچنان نگران رکود هستند نه افزایش نرخ تورم.

تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای متوقف کردن محرک پولی در شرایطی است که بانک های مرکزی ژاپن و اروپا اجرای برنامه های جدید انبساطی را در اولویت قرار داده اند.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.4 درصد کاهش به کمتر از 1163 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته با افزایش نسبی 0.3 درصدی روبرو شده بود.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز به کمتر از 738 تن رسیده که این پایین ترین رقم از سپتامبر 2008 میلادی به شمار می رود./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد