اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خرید و فروش آنلاین سکه در سایت سکه سرمایه

سایت طلا: «سکه سرمایه» سایتی است که معاملات آنلاین سکه را انجام داده و مشتریان بدون مراجعه به مغازه از محل کار یا منزل می توانند به خرید سکه بپردازند.


مدیریت سکه سرمایه با 22 سال سابقه از سازندگی طلا تا فروشندگی، خرید و فروش آنلاین سکه و طلا با دریافت گواهی ssL و مجوز رسمی از اتحادیه طلا و سکه صراف تهران کد 176 با اخذ مجوز تجارت الکترونیک و دریافت نماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت به عنوان اولین سامانه خرید و فروش آنلاین طلا و انواع سکه به طور رسمی در کشور فعالیت می نماید.

به گزارش سایت طلا، غلامرضا زندی حدود یک سال و نیم است که اولین سایت خرید و فروش آنلاین سکه و طلا را در ایران راه اندازی کرده است.

زندی پس از اخذ مدرک دیپلم بر حسب علاقه کار سازندگی طلا را آغاز نموده و سپس وارد شغل فروشندگی طلا و جواهرات شده است.

بر این اساس، وی در حال حاضر به صورت تخصصی کار فروشندگی سکه و طلا را در پاساژ شبنم در محل صادقیه تهران دنبال می کند.

مدیر عامل سایت سکه سرمایه می گوید تاکنون 5 گواهینامه ISO در زمینه تجارت آنلاین سکه طلا ازجمله ISO 9001_2008, ISO 14001_2004, OHSAS 18001_2007 , ISO 10668:2010, ISO 10002:2004دریافت کرده و همچنین گواهینامه حضور در کنفرانس علمی مدیریت در کسب و کار را اخذ نموده است.

زندی در ادامه اضافه می کند گواهینامه حضور در کنفرانس علمی مدیریت در کسب و کار آکسفورد و تندیس خلاقیت و نوآوری را نیز دریافت کرده است.

مدیر عامل سایت سکه سرمایه تاکید می کند برای امنیت سایت گواهی SSL دریافت نموده تا سایت نه از داخل و نه از خارج کشور قابل هک شدن باشد و خریداران بدون هیچ مشکلی خرید خود را به صورت آنلاین در سایت سکه سرمایه انجام دهند.

وی رمز موفقیت در کار خود را پشت کار و تحقیق می داند و می گوید: سایت آنلاین سکه سرمایه به گونه ای طراحی شده که امنیت کامل دارد و مشتریان با اطمینان کامل می توانند به خرید و فروش سکه در این سایت بپردازند.

مدیریت سکه سرمایه به عنوان کار آفرین نمونه سال 1392 دارای دو تندیس کار آفرینی، نوآوری و خلاقیت و لوح تقدیر حماسه ساز اقتصادی، گواهی لوح نوآوری و خلاقیت و مدیریت یکپارچه IMS گواهینامه تایید آکسفورد انگلستان و گواهینامه MBA مورد تایید TUV International، گواهینامه حضور در کنفرانس علمی مدیریت کسب و کار از دانشگاه تهران را در کارنامه کاری خود دارد./الف


انتهای پیام



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد