اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهای طلا هفته جاری با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد

سایت طلا : جدیدترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده با کاهش روبرو خواهد شد.



به گزارش سایت طلا از 37 کارشناس اقتصادی 24 نفر در در نظرسنجی جدید کیتکو نیوز شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 5 نفر به افزایش قیمت طلا رای داده اند.

بر اساس این گزارش 18 کارشناس ارشد اقتصادی و فعال بازار بین المللی نیز اعلام کردند قیمت طلا در هفته پیش رو با کاهش روبرو خواهد شد و یک نفر نیز پیش بینی کرد قیمت طلا در روزهای آتی با تغییر چندانی مواجه نمی شود.

کارشناسانی که به کاهش قیمت طلا رای داده اند بر این باورند که ادامه روند صعودی ارزش دلار در بازارهای جهانی تاثیر زیادی بر افت بیشتر قیمت طلا خواهد داشت.

این ایده که فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را زودتر از انتظارات افزایش خواهد داد نیز تاثیر زیادی بر کاهش چشمگیر قیمت طلا در روزهای گذشته داشته و این مساله می تواند موجب کاهش بیشتر قیمت طلا در هفته جاری شود.

کارشناسانی که به افزایش قیمت طلا در هفته جاری رای داده اند نیز معتقدند تنش های بین المللی به خصوص در اوکراین و سوریه و عراق می تواند موجب افزایش نسبی قیمت طلا شود. /م


انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد