اونس طلا2213.45
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اولین همایش و مسابقه طراحی طلا و جواهر در مشهد برگزار می شود

سایت طلا: نخستین همایش و مسابقه طراحی طلا و جواهر پنجم تیرماه با همت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، و خوشه جواهرات مشهد در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.



محمد جواد پیش بین دبیر اجرایی اولین همایش و مسابقه طراحی طلا و جواهر ضمن اعلام این فراخوان مسابقه به سایت طلا گفت: با توجه به اهمیت بحث طراحی در صنعت طلا و جواهر و جایگاه سنگ در این صنعت، این مسابقه با حضور فعالین و هنرمندان عرصه طلا و جواهر در پنجم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جلسات با اساتید و هنرمندان این صنف برای برگزاری این مسابقه خبرداد و افزود: در آخرین جلسه ای که برای هماهنگی این مراسم انجام شد، با جناب آقای کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر مذاکراتی صورت گرفت و ایشان حمایت های خوبی را برای برگزاری اولین همایش و مسابقه طراحی طلا و جواهر مبذول داشتند.


عامل خوشه جواهرات مشهد داوران این مسابقه را از طراحان برتر و اساتید طراحی کشور در زمینه طلا و جواهر معرفی نمود و اظهار داشت: در این مسابقه هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و هر کسی از هر طیفی در سه سطح می تواند شرکت کند.

پیش بین موضوع این مسابقه را آزاد اعلام کرد و گفت: معیار داوری و امتیاز دهی، استفاده از المان های ایرانی و اسلیمی، نو آوری و خلاقیت، درک کنونی روند مد، استفاده از سنگ ها و توجه به زیبایی شناسی و ارگونومی می باشد، که به نفرات برتر جوایز نفیسی به همراه تندیس این مسابقه اهداء می گردد .

گفتنی است، اولین همایش و مسابقه طراحی طلا و جواهر کشور توسط خوشه جواهرات مشهد و با همکاری گروه تولیدی فرشتگان طلا برگزار می گردد./ج

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد