اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سیاستهای پولی فدرال رزرو آمریکا موجب کاهش بیشتر قیمت طلا خواهد شد

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بانک استرالیا پیش بینی کردند، کاهش محرک پولی از سوی فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده فشار بیشتری را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون 8.5 درصد رشد داشته است. قیمت این فلز زرد سال گذشته بیش از 28 درصد کاهش یافت که این بدترین عملکرد قیمت طلا از سال 1981 میلادی بوده است. اقدام نظامی روسیه در کریمه و نگرانی از وضعیت اقتصادی چین تاثیر زیادی بر افزایش تقاضای جهانی طلا در سال 2014 داشته است.

بر اساس این گزارش یک کارشناس ارشد کامن ولس بانک استرالیا در این باره تاکید کرد، در حالی که گزارش وزارت کار آمریکا نشان می دهد تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده در این کشور طی ماه مارس کمتر از حد انتظارات بوده ولی به نظر من فدرال رزرو طی ماه های آینده محرک پولی را کاهش خواهد داد. بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا و کاهش تقاضا برای طلا موجب کاهش قیمت این فلز زرد در ماه های آینده خواهد شد.

فدرال رزرو آمریکا در سه نشست قبلی خود 30 میلیارد دلار از محرک پولی را کاهش داده است. نشست آتی فدرال رزرو قرار است اواخر ماه جاری برگزار شود. /م

انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد