اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل نشانه های اقتصاد در کانادا و استرالیا

اقتصاد کشورهای کاندنا و استرالیا رو به بهود بوده به طوریکه آمار مشاغل حاکی از رشد اقتصاد در این مناطق است.

به گزارش سایت طلا به نقل از اینوستر تایم، شرکت جدیدی به نام Alacer افتتاح شد که این شرکت در سرمایه گذاری معادن طلا فعالیت داشته و از اشتراک دو شرکت آمریکایی و کانادایی به ارزش 2 میلیارد دلار تشکیل شده است.

براساس این گزارش، با توجه به این که اقتصاد کشور کانادا روند رو به بهبودی را در پیش گرفته، سیاست گذاران بانک مرکزی این کشور تصمیم گرفتند نرخ وام دهی خود را افزایش دهند و از 0.75 درصد به 1 درصد افزایش دادند، جالب است که در چند ماه اخیر این تغییر برای سومین بار اتفاق افتاده است.
آمارهای منتشر شده در هفته گذشته نشان می دادند که اقتصاد کانادا تنها 2 درصد در سه ماهه دوم رشد کرده است، که کمتر از رشد 5.8 درصدی در سه ماهه ابتدایی بوده است.
قابل توجه است، صدور مجوز ساخت و ساز در این کشور در مقایسه با ماه قبل کاهش داشته اما نسبت به سال گذشته همچنان میزان بالاتری را در ماه جولای نشان می دهد.

براساس گزارش های رسیده از استرالیا نرخ بیکاری این کشور در ماه آگوست به طور فصلی و تنظیم شده 5.1 درصد کاهش داشته است و نرخ بیکاری این کشور 0.2 درصد کمتر از نرخ بیکاری در ماه جولای بوده است.
بیشتر اقتصاددانان انتظار داشتند نرخ بیکاری با کاهش 0.1 درصدی به 5.2 درصد برسد..
تعداد افراد شاغل استرالیایی در ماه آگوست 30900 مورد افزایش داشته است. بر اساس این آماراشتغال تمام وقت افراد افزایش داشته است که میتوان 53100 مورد را نام برد در حالیکه، در بخش مشاغل نیمه وقت شاهد کاهش 22100 مورد بوده ایم.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد