اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

معاون رئیس جمهور آمریکا خواستار به تاخیر افتادن تحریم های جدید سنا بر ضد ایران شد

سایت طلا : معاون رئیس جمهور آمریکا در نشست شب گذشته خود با نمایندگان ارشد سنا خواستار به تعویق افتادن اعمال تحریم های جدید اقتصادی و تجاری بر ضد ایران شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز؛ جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در حالی از نمایندگان سنا خواسته است تا اعمال تحریم های جدید نفتی بر ضد ایران را به تاخیر اندازند که دور جدید مذاکرات هسته ای 1+5با تهران آغاز شده است.

بر اساس این گزارش کنگره آمریکا پیش از این دور جدید تحریم ها بر ضد صنعت نفت ایران را تصویب کرده و اجرایی شدن آن نیازمند رای مثبت سنا و امضای باراک اوباما است.

بر اساس این تحریم ها میزان صادرات نفت ایران تا یک سال آینده یک میلیون بشکه دیگر کاهش خواهد یافت. بخش های معدن و ساختمان سازی ایران نیز شامل تحریم های جدید خواهد شد.

نشست جو بایدن به همراه جان کری وزیر خارجه و جک لیو وزیر دارایی آمریکا با اعضای کمیته بانکداری سنای آمریکا شب گذشته پشت درهای بسته برگزار شده است. دور آتی مذاکرات ایران و 5+1 قرار است هفته آینده در شهر ژنو برگزار شود.

یک منبع آگاه دفتر جو بایدن در این باره تاکید کرد، گرچه اعمال تحریم های بیشتر بر ضد ایران در صورت نیاز لازم و ضروری خواهد بود ولی اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست./م


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد