اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

* اعضای هیأت مدیره اتحادیه باید ازخودگذشتگی داشته باشند

سایت طلا: سید مقتدی میرصدری کاندیدای انتخابات اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به مشکلات صنف، فداکاری و ازخودگذشتگی را از ضروریات اعضای هیئت مدیره برشمرد.


سید مقتدی میرصدری متولد 1328 و در زنجان می باشد و دارای مدرک دیپلم ریاضی است که در حدود 40 سال مشغول کار زرگری است .
وی 15 سال با حاج محمدعلی زمردکار شریک بود، و پس از آن در پاساژ اردیبهشت به بنکداری طلا مشغول است، که در این مدت چندین سال نیز درعضویت هیئت مدیره پاساژ اردیبهشت فعال بوده.

میرصدری که با علاقه شخصی به این شغل وارد شده است بسیاری از کارهای اجرایی را که توسط مرحوم حسن مقصودی به وی واگذار شده بود انجام می داده است.
سید مقتدی میرصدری در گفتگو با سایت طلا، آرامش صنفی را برای اعضاء حیاتی می داند، و می گوید: همکنون در صنف طلا و جواهر وضعیتی بوجود آمده که اکثریت همکاران ما برای انجام کارروزمره خود از نظر ذهنی و روانی ناراحت هستند و اکثراً دچار استرس های مختلف هستند، که مهمترین این استرسها بحث مالیات برارزش افزوده است.

وی با بیان اینکه در هیچ کجا کسی منکر مالیات نیست و مالیات غیر اصولی همه را ناراضی می کند افزود: هفت نفری که وارد اتحادیه می شوند باید از خودگذشتگی زمان جنگ را داشته باشند، چرا که همانطور که در آن زمان رزمندگان ما با فداکاری به خواسته های خود می رسیدند، امروز نیز باید این هفت نفر با ایثار و و فداکاری از همه چیز خودشان از وقت و مال و جان خود خرج کنند تا به هدفشان برسند و به این صنف کمک کنند.

این فعال صنفی ضمن با همیت دانستن شفاف سازی در صنف طلا و جواهر خاطرنشان کرد: شکافی که در این صنف بوجود آمده بسیار خطرناک است و تفاوت دیدها برای صنف خطرآفرین است، ما همه اعضای یک صنف هستیم و اگر همدلی را حفظ کنیم می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم، در غیر اینصورت اتحادیه کار به جایی نمی برد.

میرصدری از مهمترین مشکلات صنف را عدم امنیت برای تولیدکنندگان و کارگران طلا برشمرد و تأکید کرد: متأسفانه مشکلات تولیدکنندگان با مشکلات بسیاری مواجه هستند که مهمترین آن کپی برداری های غیر مجاز از کارهای تولیدی است، که ضربه سنگینی به کارگران و تولیدکنندگان می زند.

وی ضمن ضرورت توجه و بها دادن هیئت مدیره به اعضاء ، به همه همکاران صنفی خود توصیه کرد: به افرادی در انتخابات رأی بدهند که به فکر صنف باشند، و مسئولین را محرم بدانند و تا مسائل منطقی و قانونی را از ایشان مطالبه کرده و مسئولین این صنف نیز ضمن التیام زخم های این صنف به صورت دوره ای به اعضاء گزارش دهند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد