اونس طلا2329.5
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

* اعضاء برای برنامه ی افراد رأی بدهند نه به شخصیت افراد

سایت طلا: رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ضمن بیان لزوم وحدت ملی در صنف گفت: بزرگان صنفی با یک جمع بندی لیستی را برای ورد به اتحادیه معرفی کنند.


عبادالله محمدولی سال تولد3/7/1339
متولد ملایر/ سال اخذ جواز کسب1368

دیپلم و گذراندن تمامی دوره های فنی حرفه ای و دریافت (10 گواهی نامه)
42سال فعال در طلاسازی

مدت 10 سال مشارکت در تشکیل انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر استان تهران- مشاور در تشکیل اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر –نقره و سنگ های قیمتی ایران



عباداله محمد ولی، کاندیدای انتخابات هیأت مدیره اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با سایت طلا با بیان پیشنهادی برای وحدت در صنف طلا و جواهر عنوان کرد: کسانی که می خواهند در اتحادیه برای چهار سال مسئولیت را به عهده بگیرند، باید تلفیقی از متخصصینی باشد که دارای تجربه، دانش و علم بوده و فارغ از جناح بازی و دسته بندی به ارتقای این صنف بپردازند.

وی توصیه کرد که همه اعضاء و گروههای مختلف به یک جمع بندی برسند و در اتحادیه افراد کار نکنند بلکه گروهها کنند و باید به کار تیمی اعتقاد داشته و یک تیم و گروه قوی با به کارگیری مشاوران توانمند و با تجربه به رشد صنف کمک کنند.
محمدولی با لازم دانستن یک استراتژی قوی در و مشخص در صنف افزود: باید برنامه های خود را د رطول این چهار سال برای صنف مشخص کنیم و کارگروه هایی از واحد تحقیق و توسعه، آموزش و تربیت نیروی انسانی در این اتحادیه فعالیت کنند.

این کاندیدای انتخابات اتحادیه با برتری دانستن تخصص از گروه و جناح در اتحادیه تصریح کرد: صنف ما صنف بزرگی است و در آن به طور مستقیم 350 تا 500 هزار نفر در کار تولید دست دارند، و در ایران از 70 هزار واحد صنفی، 10هزار واحد در تولید و 60 هزار واحد در فروش فعالیت دارند، و در کل دنیا بخش طلا و جواهر 1000 میلیارد دلار گردش پول را دارا می باشد.

وی ترکیب هیأت مدیره اتحادیه را تلفیقی از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان طلا و جواهر مناسب دانست و گفت: خوب است از همه رسته ها در اتحادیه حضور داشته باشند و همه دنبال بازاری پر مشتری و یک بازار با کیفیت و دارای رقابت با مشتریان خارجی باشیم.

این فعال صنفی مهمترین مشکل اتحادیه را نبود همبستگی صنفی و ملی، و نبود ارتباط تنگاتنگ بین اهالی صنف برشمرد و اعلام کرد: برنامه ای که بنده برای حضور در اتحاده دارم این است که ساختاری را برای تحقیق و توسعه و پژوهش ایجاد می کنم که یک زیر بنایی برای سالهای بعد و دوره های بعد باشد تا عزیزانی که در آنده در این اتحادیه می باشند، دیگر از صفر شروع نکنند.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در مورد دیگر برنامه ها خود افزود: با توجه به لزوم همبستگی در صنف، یک ارتباط بین اهالی صنف در نظر می گیریم و در شبکه هایی در بین رشته های مختلف صنف به طور مثال بین چندین بنکدار و تولیدکننده، به تأمین نیار بازار با ورود تکنولوژی برای پوشش بازار خودمان و استفاده از پتانسیل بازار می پردازیم، که یک همبستگی بین اعضا به طور واقعی شاهد باشیم.

وی با لزوم هدفمندسازی بخش فروش در صنف تأکید کرد: می توان با ورود فروشندگان در بخش تولید، دنبال معافیت های مالیاتی و مشوق های صادراتی بود، و باید شناسایی و ساماندهی همه واحدهای این صنف را در اولویت کاری قرار داد.

محمدولی با توصیه به اعضاء برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی گفت: تلاش کنیم تا نسبت به آینده خودمان حساس باشیم و با انتخاب اصلح کسانی که دارای تخصص و کارآمدی هستند به اتحادیه ارسال کنیم تا یک اتحادیه پاسخو و منسجم داشته باشیم.

وی در خاتمه از همه کسانی که در دوره های گذشته در اتحادیه زحمت کشیده اند و ما الان زحمات آنان را می بینیم تشکر کرد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد