اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

* اتحادیه طلا و جواهر تهران باید از روزمرگی خارج شود

سایت طلا: محمدصادق لالجینی با اشاره به اینکه کارگاههای تولیدی ما آنچنان به روز نیستند و دچار یکنواختی شده است گفت: اتحادیه طلا و جواهر تهران باید از روزمرگی خارج شود وهدف ما باید این باشد که بتوانیم کارهای جدید و نوآوری داشته باشیم .



محمدصادق لالجینی کاندید هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران متولد سال 1342می باشد که 25 سال سابقه فعالیت در صنف طلا و جواهر را دارد.

وی دارای مدرک کارشناسی در رشته متالوژی بوده و از 25 سال پیش فعالیت خود در صنف طلا و جواهر را با مغازه ای درمحل میرداماد تهران آغازکرده است. وی در این مغازه در کار طراحی، ساخت و فروش طلاو جواهر مشغول به کار بوده است.

پس از آن لالجینی در تایلند کارخانه ساخت طلا و جواهر را تاسیس کرد که در این کارخانه وی به مدت 8 سال محصولات تولیدی را به کشورهای اروپایی صادر می نمود.

مدیرعامل شرکت دیپون به خبرنگار سایت طلا گفت: هدف وی از ثبت نام در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران افزایش سطح تولید و بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی است. هدف من ایجاد کارگروههای تخصصی برای صادرات و توزیع و تثبیت جایگاه بنکداری می باشد؛ تا هم بنکدار به حق خود برسد و هم تولید کننده.

وی مهمترین مشکل صنف طلا و جواهر را بوجود آمدن بی ثباتی صنف با تشکلهای متعدد عنوان کرد و افزود: آن همبستگی که باید در صنف طلا و جواهر وجود داشته باشد در این صنف مشاهده نمی شود و با توجه به قدرت مالی و اقتصادی فوق العاده حساس صنف طلا و جواهر ، این صنف می تواند فوق العاده در پیشرفت اقتصادی کشور فوق العاده موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه کارگاههای تولیدی ما خیلی کم به روز هستند و اطلاعات روز را ندارند و دچار یکنواختی و رکود شده است تصریح کرد: اتحادیه طلا و جواهر تهران باید از روزمرگی خارج شود وهدف ما باید این باشد که بتوانیم کارهای جدید و نوآوری داشته باشیم .

لالجینی در پایان به اعضای صنف طلا و جواهر توصیه کرد به فردی رای دهند که امتحانش را پس داده و می دانند که دلسوزشان است ومی تواند کار انجام دهد و شعار نمی دهد.

این فعال صنفی تأکید کرد: ما دنبال این نیستیم که از نظر شخصیتی افراد فقط جاها را پر کنند؛ این صندلی های اتحادیه واقعا گران تمام می شود و برای اعضای صنف بهتر است کسانی این صندلی ها بنشینند که کارآیی دارند وبتوانند نوآوری هایی و توان داشته باشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد