اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

*اهمیت ایجاد بنیاد مالی درصنف طلا و جواهر

سایت طلا: طهماسبی کاندیدای هیأت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، دریافت وام از بانکها برای بنگاههای تولید طلا و ایجاد بنیاد مالی را از برنامه های آتی خود برای رشد صنف طلا و جواهرعنوان کرد.



حسن طهماسبی متولد سال 1334 می باشد و از سال 1353 که مدرک دیپلم خود را دریافت کرده در صنعت طلا و جواهر فعالیت دارد. وی پس از اینکه مدرک لیسانس خود را در سال 1357 دریافت کرد چون پدرش در این حوزه فعالیت داشته، کارگاه پدرش را فعال نمود.

طهماسبی ضمن فعالیت در کارگاه خود ازسال 1367 به بازار حکیم هاشمی آمده و سپس کار بنکداری را آغاز کرده است. در حال حاضر وی در پاساژ فروردین مغازه طلا فروشی دارد.

وی با اشاره به اینکه آشنایی کامل به صنعت طلا و جواهر در زمینه تولید و فروش را دارد به خبرنگار سایت طلا گفت: از مشکلات این صنف با خبر است و امیدوار است در صورت ورود به اتحادیه برنامه های خود را پیاده کند.

طهماسبی دریافت وام از بانکها برای بنگاههای تولید طلا و ایجاد بنیاد مالی را از برنامه های آتی خود برای رشد صنف طلا و جواهرعنوان کرد و اظهار داشت: افرادی که طلای اضافه دارند می توانند طلای خود را به این بنیاد امانت دهند و افرادی که طلا ندارند با یک سود معقول بتوانند از این سرمایه استفاده کنند.

وی در ادامه در خصوص علت ثبت نام در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهرافزود: من هم سابقه مدیریتی دارم وهم سواد لازم برای کار در اتحادیه را دارا می باشم. ضمنا مسلط به زبان انگلیسی هستم و سه سال در انگلیسMBA خواندم وفکر می کنم از لحاظ کارشناسی کار طلا جزو پیشکسوتان این کار می باشم.

طهماسبی بالا بودن ضریب مالیاتی را یکی از مشکلات اصلی صنف طلا و جواهر بر شمرد و تصریح کرد: سال گذشته که بحث مالیات بر ارزش افزوده وارد بازار طلا شد بسیاری از همکاران مجبور شدند مغازه های خود را ببندند ؛ ما باید بتوانیم با استخدام کارشناسان حقوقی ضریب مالیاتی را پایین بیاوریم و ارزش افزوده را به صورت درست اجرا کنیم.

وی پخش طلاجات کم عیار توسط برخی همکاران به صورت زیر میزی را از دیگر مسائل اصلی صنف طلا و جواهر عنوان کرد و اذعان داشت: یکی از مشکلات موجود در بازار طلا که طی سالهای اخیر به طور قابل توجهی کاهش یافته، وجود مشکلاتی در رابطه با عیارها و کنترل آن در بازار است.

طهماسبی در پایان تاکید کرد: اعضای صنف طلا و جواهر باید به افرادی رای دهند که بنیه مالی دارند و بتوانند مشکلات مردم و صنف را حل نمایند، زیرا فردی که بنیه مالی نداشته باشد نمی تواند در اتحادیه فعالیت داشته باشد، و از خود برای این صنف هزینه کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد