بازگشت طلای جهانی به کانال 1200 دلاری

سایت طلا: علیرغم اینکه نگرانی ها نسبت به تعطیلی دولت آمریکا تا حدی موجب رشد قیمت طلا شد کاهش تقاضای فیزیکی درغیاب معامله گران چینی و عدم توانایی قیمت در عبور از سطح مقاومتی، سقوط شدید بهای جهانی طلا را رقم زد.

سایت طلا


به گزارش سایت طلا، در حالی که امروز دولت آمریکا در آستانه تعطیلی و ورشکستگی قرار گرفت قیمت جهانی طلا تا 1330دلار افزایش یافت اما کاهش میزان تقاضای فیزیکی طلا در غیاب سرمایه گذاران چینی و عدم توانایی طلا در عبور از سطح مقاومتی، سقوط شدید بهای این فلز به کمتر از 1300دلار را رقم زد.

بر اساس این گزارش، بهای اونس جهانی طلا با افت35 دلاری به 1295 دلار سقوط کرد.

به گزارش کیتکو طی دوران ورشکستگی و تعطیلی دولت آمریکا هیچ شاخص و آمار اقتصادی از این کشور حتی اگر آماده هم باشد منتشر نخواهد شد. قرار بود نرخ بیکاری ماهانه آمریکا جمعه هفته جاری منتشر شود که با این وجود احتمالا به تعویق می افتد.

گفتنی است تعطیلی رسمی بازارهای مالی چین از امروز سه شنبه تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد. /الف


نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

رمز ایکس میگه :

تاریخ: 1392/07/14 ساعت 11:01
به نظر من فعلا بازار بازار روانی شده و دلار و سکه تحت تاثیر این جو قرار دارن و بورس به نظرم حبابیه، اتفاقات عجیب ده روز دیگه

0 0

نادر میگه :

تاریخ: 1392/07/13 ساعت 16:04
روال نزولی طلا ادامه دار است. وبهترین سرمایه گذاری در تولید وخدمات است.

0 0

علی داداش میگه :

تاریخ: 1392/07/13 ساعت 07:36
دوستان تابعدازظهراونس چند دلارنزول میکنه وبعد ازبازگشایی بازارامریکا دوباره اون جند تابالا میره میشه هیچی به هیچی فقط چشم ضعیفی میمونه با استرس طلا ارزش سرمایه گذاری نداره

0 0

الياس میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 12:49
با سلام
در هفته آينده صعود واقعي طلا را خواهيد ديد. اين را الياس واقعي مي گويد. به هوش باشيد نفروشيد ضرر مي كنيد.

0 0

ذره بين میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 11:12
دوستان :
تحولات جدي و اثر گذار در بازار طلاي جهاني آنجايي است كه شمش هاي طلا در تعداد بالا و بصورت كلان توسط سرمايه گذاران بزرگ جابجا ميشوندو افزايش تقاضايي هم كه اشاره ميشود منظور افزايش تقاضاي كلان در اين سطح است.
طرح آقاي برنانكه با تزريق 85 ميليارد ماهانه در بنگاههاي اقتصادي به منظور جلب توجه سرمايه گذاراني بود كه سرمايه خود را در خريد و فروش همين طلاي كلان صرف ميكردند. بنا بر اين افزايش طلا در اين مقطع باب ميل بانك مركزي آمريكا نيست.
اما اين تا كجا ميتواند ادامه يابد؟ جواب روشن است . تا زماني كه آمار ها و نتايج حاصل از بخشهاي اقتصادي آمريكا و باز دهي آنها رضايت بخش و اميد وار كننده باشد. در غير اين صورت اعتماد سرمايه گذاران و جامعه ريزش خواهد كرد.
كاهش ارزش طلا از اهداف مشخصي بود براي تشويق به سرمايه گذاري در ساير بخشهاي خصوصي و سهام و مسكن.
اكنون بايد منتظر بود تا ببينيم پايگاههاي اقتصادي آمريكا و بانك مركزي آمريكا تا چه حد و تا كجا ميتواند اعتماد سرمايه گذاران را نگهدارد؟ و آيا براي سرمايه گذاران حضور در برنامه هاي اقتصادي آمريكا جذاب تر خواهد بود و يا فرار از بحران و توجه به خانه امن طلا! (البته بحرانهاي سياسي و تحركات كشوري همچون چين هم تاثيرات خود را دارند) نتايج طي ماههاي آينده مشخص خواهد شد. خدا قوت.

0 0

شكور زاده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 11:34
بنده هم با نظر شما موافقم . ذره بين جان.

0 0

farzad.m میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 10:13
فکرشو کن دلارم مثل اونس همه می گفتن صعودی با کله بخوره زمین ان موقع که سکه 800 تو مانی هم می بینیم
من هم مثل همه انتظار این اونس را نداشتم
الانم هیچ کس فکر دلار 2500 یا 2800 را نمی کند اما اگه مثل اونس دلارم ریخت
وای چه حالی می دهد

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:23
اگر انس نزولی شد توکف 1250 فرصت خوبی براخریده

0 0

نگران پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 08:55
امیدوارم به ارزوت که داشتن یه صرافی بزرگ هر چه زودتر برسی

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:46
بهترین موقع جهت خرید طلابرای آنانکه می توانند بخرند فراهم گردیده است .(حیف که من نمیتوانم)

0 0

مادر بزرگ ! پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 13:34
آنهایی که از ۱۵۶۰ تا حتی ۹۵۰ خریده اند !!؟ همین را میگویند.(حیف که من نمیتوانم)
!!؟ و این سریال برنامه آینده هم خواهد داشت !!!؟.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 19:02
یعنی کافیه من پامو بذارم تو بازار و خرید کنم ، یا اونس میاد پایین یا دلار که در نهایت من باید ضرر بدم .

0 0

زهره پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 11:15
و من بر عکس شما دست به هرچی میزنم سود میکنم!!!!!

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:03
وداع تلخ و نابهنگام اونس با کانال 1300.
در زمانی که همه در حال شمارش معکوس برای پرواز اونس بودند. اونس با غافلگیر نمودن اذهان توانست حمایت سخت 1307 را در یک لحظه بشکند و با گذر از نقطه عطف 1300 روند حرکت خود را معکوس نماید.
همراه با این اتفاق موج سوم ریزشها کلید خورد و اونس خود را برای سقوط 300 دلار آماده ساخت.
وضعیت دلار در روزهای آینده بسیار وخیم میباشد. سکه هم اصلاح خود را نیمه تمام خواهد گذاشت و دیگر نیازی نیست به اوضاع خراب آن اشاره نمایم.
به امید بهروزی

0 0

به زرنگار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 13:15
فعلآ که انس اومدرو1310!!

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:16
باتشکر از سایت طلا
متاسفانه دوستان از جمله ذره بین تحلیلگر:
تا کنون با این همه مطالعه و تحلیل هر گز پیش بینی ساده نداشتند که بازار چین در این هفته تعطیل خواهد شد و یا اگر دولت امریکا تعطیل شود چه بر سر اونس خواهد امد!!.نتیجه میگیریم که این دوستان بی مطالعه نظر میدهند و ادعای زیاد دارند..

0 0

hasan پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 10:37
باهاتون موافقم دادا!

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:09
فقط میتونم بگم هیچ کس قادر به پیشگویی و پیش بینی بازار طلا نیست .

0 0

علی د پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 10:17
دوست عزیز واقعا که به چه امر مهمی اشاره کردین که هیچ کس متوجهش نبود. خوندن این کامنتها چیزی جز وقت تلف کردن نداره با خوندنشون فقط شک و تردیدت بیشتر میشه اون چیزی رو که خودت فکر میکنی درسته انجام بده

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 06:09
احتمالا یکی امثال من ورشکست میشوند ...یکی هم تاجران چینی!!!..اگر سکه 910 بشه مجددا میخرم تاببینیم بالاخره چه خواهد شد

0 0

رامین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 12:08
جناب ازقدیم بازار طلا جای ثروتمندان بود وهنوزم هست

0 0

سکه یاب پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 11:30
مثل اینکه خیلی پولداریااااا

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 06:51
اونس از حالت انفعالی خارج شده و بشکل تأخیری حرکت نخواهد کرد.
پس از ریزش 40 دلاری دیروز. گام بعدی ریزش تا 1257 میباشد که در همین هفته ظرفیت انجام آن را دارد.
در امروز مقاومت دلار را خواهیم داشت و رشد تا 3065 را از خود نشان میدهد ولی این مقاومت بی نتیجه می ماند و در پایان وقت همراه با افت خواهد شد و تا فردا سطح 3000 را از دست خواهد داد.
سکه در این چند روز خود را به 920 میرساند و پس از اندکی مقاومت و تأخیر خود را برای ورود به کانال 800 آماده میسازد.
به امید بهروزی

0 0

منجي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 16:51
زرنگار تو يه دونه اي.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 08:07
دوستان زودتر بفروشید تابیشتر از این ضرر نکنید

0 0

زرگر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 20:04
واقعا راست میگی با نظر شما موافقم شاید با این اوضاع بالا پایین شدن انس دیگه فرصتی نباشه بهترین زمان برای فروشه

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 10:01
ذره بین و رفقا لطفاً تفسیر بفرمایین
انس شد 1290

0 0

طلا همیشه با ارزشه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 17:11
دوستان و کاربران عجله میکنند
برای قضاوت زود است
به نظر من تحلیل های ذره بین درست است
این یه تله و کلک است چون تعطیلی و ورشکستگی دولت آمریکا طلا را افزایش خواهد داد و چون بر سر بودجه با کنگره اختلاف پیدا کرده اند و دولت نیمه تعطیل شده قطعا سیاست های انبساطی پولی ادامه خواهد داشت و فدرال رزرو برنامه محرک پولی را به دلایل ذکر شده و در آستانه ی ورشکستگی دولت امریکا بدون هیچ کاهشی ادامه خواهد داد و همانطور که در خبرها میبینیم اعتماد به اقتصاد و دولت و سهام آمریکا در حال کاهش و بیکاری افزایش و دولت در آستانه ورشکستگی و رکود و تعطیلی و تقاضای بازارهای آسیایی برای طلا شدید و تقاضای جهانی طلا آماده ی شکل گیریست
دوستان بدانید ادامه ی این روند دولت و اقتصاد آمریکا و فدرال رزرو تا پایان سال 2013 میلادی و اوایل 2014 افزایش شدیدی در اونس خواهیم داشت و این کاهش الان غیرعادی و زیرکانه و گول زنک هست و اقتصاد ایران در موضوع طلا و دلار در بلاتکلیفی نسبت به روابط با آمریکا و تحریم ها و مسئله هسته ایست و قیمتها کاهش آنچنانی ندارد.
ممنون

0 0

ذره بين پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 11:08
اصولا تمام اهداف بانك مركزي آمريكا با استفاده از حربه حفظ ارزش دلار در برابر طلا صورت ميگيرد .

طلا تا جايي كه ممكن است تحت كنترل و بدون افزايش باشد تا توجه سرمايه گذاري در بخشهاي ديگر اقتصاد آمريكا بيشتر شود.

بنا بر اين فدرال تا زماني كه موفق به جلب اعتماد سرمايه گذاران باشد بازار طلا چندان تحولي نخواهد داشت .
اما عقيده بنده اينست كه به مرور و با انتشار خبر هاي واقعي از چالش هاي اقتصاد آمريكا فدرال هم اين پايگاه را از دست خواهد داد. و توجه سرمايه گذاران به بازار طلاي جهاني بيشتر خواهد شد.

براي بدست آمدن نتيجه بايد صبور بود و منتظر واكنش هاي بعدي افكار عمومي جهان و جامعه آمريكا بود . خدا قوت.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 20:05

0 0

Hoji پاسخ می دهد :