سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.

بازگشت طلای جهانی به کانال 1200 دلاری

سایت طلا: علیرغم اینکه نگرانی ها نسبت به تعطیلی دولت آمریکا تا حدی موجب رشد قیمت طلا شد کاهش تقاضای فیزیکی درغیاب معامله گران چینی و عدم توانایی قیمت در عبور از سطح مقاومتی، سقوط شدید بهای جهانی طلا را رقم زد.

سایت طلا

اخبار جدیدتر و مرتبط با این خبر را مشاهده نمایید:


به گزارش سایت طلا، در حالی که امروز دولت آمریکا در آستانه تعطیلی و ورشکستگی قرار گرفت قیمت جهانی طلا تا 1330دلار افزایش یافت اما کاهش میزان تقاضای فیزیکی طلا در غیاب سرمایه گذاران چینی و عدم توانایی طلا در عبور از سطح مقاومتی، سقوط شدید بهای این فلز به کمتر از 1300دلار را رقم زد.

بر اساس این گزارش، بهای اونس جهانی طلا با افت35 دلاری به 1295 دلار سقوط کرد.

به گزارش کیتکو طی دوران ورشکستگی و تعطیلی دولت آمریکا هیچ شاخص و آمار اقتصادی از این کشور حتی اگر آماده هم باشد منتشر نخواهد شد. قرار بود نرخ بیکاری ماهانه آمریکا جمعه هفته جاری منتشر شود که با این وجود احتمالا به تعویق می افتد.

گفتنی است تعطیلی رسمی بازارهای مالی چین از امروز سه شنبه تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد. /الف


نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

رمز ایکس میگه :

تاریخ: 1392/07/14 ساعت 11:01
به نظر من فعلا بازار بازار روانی شده و دلار و سکه تحت تاثیر این جو قرار دارن و بورس به نظرم حبابیه، اتفاقات عجیب ده روز دیگه

0 0

نادر میگه :

تاریخ: 1392/07/13 ساعت 16:04
روال نزولی طلا ادامه دار است. وبهترین سرمایه گذاری در تولید وخدمات است.

0 0

علی داداش میگه :

تاریخ: 1392/07/13 ساعت 07:36
دوستان تابعدازظهراونس چند دلارنزول میکنه وبعد ازبازگشایی بازارامریکا دوباره اون جند تابالا میره میشه هیچی به هیچی فقط چشم ضعیفی میمونه با استرس طلا ارزش سرمایه گذاری نداره

0 0

الياس میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 12:49
با سلام
در هفته آينده صعود واقعي طلا را خواهيد ديد. اين را الياس واقعي مي گويد. به هوش باشيد نفروشيد ضرر مي كنيد.

0 0

ذره بين میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 11:12
دوستان :
تحولات جدي و اثر گذار در بازار طلاي جهاني آنجايي است كه شمش هاي طلا در تعداد بالا و بصورت كلان توسط سرمايه گذاران بزرگ جابجا ميشوندو افزايش تقاضايي هم كه اشاره ميشود منظور افزايش تقاضاي كلان در اين سطح است.
طرح آقاي برنانكه با تزريق 85 ميليارد ماهانه در بنگاههاي اقتصادي به منظور جلب توجه سرمايه گذاراني بود كه سرمايه خود را در خريد و فروش همين طلاي كلان صرف ميكردند. بنا بر اين افزايش طلا در اين مقطع باب ميل بانك مركزي آمريكا نيست.
اما اين تا كجا ميتواند ادامه يابد؟ جواب روشن است . تا زماني كه آمار ها و نتايج حاصل از بخشهاي اقتصادي آمريكا و باز دهي آنها رضايت بخش و اميد وار كننده باشد. در غير اين صورت اعتماد سرمايه گذاران و جامعه ريزش خواهد كرد.
كاهش ارزش طلا از اهداف مشخصي بود براي تشويق به سرمايه گذاري در ساير بخشهاي خصوصي و سهام و مسكن.
اكنون بايد منتظر بود تا ببينيم پايگاههاي اقتصادي آمريكا و بانك مركزي آمريكا تا چه حد و تا كجا ميتواند اعتماد سرمايه گذاران را نگهدارد؟ و آيا براي سرمايه گذاران حضور در برنامه هاي اقتصادي آمريكا جذاب تر خواهد بود و يا فرار از بحران و توجه به خانه امن طلا! (البته بحرانهاي سياسي و تحركات كشوري همچون چين هم تاثيرات خود را دارند) نتايج طي ماههاي آينده مشخص خواهد شد. خدا قوت.

0 0

شكور زاده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 11:34
بنده هم با نظر شما موافقم . ذره بين جان.

0 0

farzad.m میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 10:13
فکرشو کن دلارم مثل اونس همه می گفتن صعودی با کله بخوره زمین ان موقع که سکه 800 تو مانی هم می بینیم
من هم مثل همه انتظار این اونس را نداشتم
الانم هیچ کس فکر دلار 2500 یا 2800 را نمی کند اما اگه مثل اونس دلارم ریخت
وای چه حالی می دهد

0 0

سم سم میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 09:23
ای باباااااا یه روز میگن 5000 دلار میشه یه روز میاد 1200 ، اونس خودش هم گیج شده ما رو هم گیج کرده

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 09:07
خوبه

0 0

سعیدعلی میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 09:04
روال نزولی است

0 0

ذره بين میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 09:00
سخني با دوستان:
متاسفانه نه به خبر ها دقت ميشود و نه به نظر ها و تحليل ها .
هيجانات و احساسات بيشتر غالب است تا منطق و استدلال.
بنده در تمام كامنت ها و نظرات بار ها به اين نكته اشاره كرده ام كه افزايش اونس = پنبه شدن تمام رشته هاي بانك مركزي آمريكا و بخصوص در اين شرايط بحراني.بنا بر اين به نوسانات اونس دقت داشته باشيد و علت را جويا شويد.اگر قرار بود كنترلي بر روي اونس طلاي جهاني نباشد كه اكنون سقف 1600 را هم گذرانده بود.
البته اين را هم گفته ام كه تنها عاملي كه باعث افزايش طلاي جهاني خواهد شد كاهش اعتماد سرمايه گذاران به برنامه هاي اقتصادي آمريكا خواهد بود كه اين امر سبب خروج تد ريجي سرمايه ها از بازار هايي همچون سهام و مسكن و غيره و در مقابل توجه به بازار طلا و افزايش تقاضا در اين بازار خواهد شد كه در نتيجه افزايش اونس را در پي دارد.و اين هم به تريج صورت خواهد گرفت. بارها عرض كردم كه اين كاهش و افزايش موقتي و مقطعي مصلحت فدرال است و نميتواند ادامه يابد.
اكنون دوستان انتظار دارند تا يك شبه همه سر مايه ها به سمت بازار طلا برود؟
چند ساعت از انتشار خبر تعطيلي دولت آمريكا ميگذرد. و احتمالا در يكي دو هفته آينده هم همانطور كه عرض شد راهكاري از طرف كنگره ارائه ميشود. اما نكته مهمتر موضوع افزايش سقف بدهي آمريكاست كه بايد در 17 اكتبر بر رسي شود.
از طرف ديگر نتيجه نشست فدرال رزرو هم تا پايان اكتبر مشخص ميشود.
در مجموع اين نتايج اثرات خود را طي ماهها و هفته هاي آينده نشان ميدهند . وعده بنده با نتايج اين خبر ها در دو مرحله يكي پايان سال مالي 2013 و اوايل سال 2014 است كه نتايج بودجه دولت آمريكا و تبعات كسري و كاهش هزينه هاي دولتي و نتايج آمارهاي تجاري و رشد اقتصادي و همچنين نرخ بيكاري بطور مشخص و كامل اثرات خود را نشان خواهند داد.
بنا بر اين هنوز زمان قضاوت نرسيده و در روزها و هفته هاي بعد تحولات جدي تري در پيش داريم هم به لحاظ اقتصادي و هم به لحاظ سياسي.
تبعات خبر ها در مورد وضعيت اقتصادي آمريكا به تدريج موجب واكنش ساير بخشهاي اقتصادي خواهد شد.
بنا بر اين دوستان من: در زمانهايي كه عرض شد به قضاوت در باره درستي و يا ضرايب خطاي اين نظرات و تحليلها خواهيم پرداخت و بنده بسيار خوشحال خواهم شد. لذا همچنان بايد در انتظار زمان بود. حذف كامنت ها هم دردي دوا نمي كند.سؤالاتي هم نظير چرا اينطور شد و چرا آنطور نشد هم بدون توجه به زمان و نكاتي كه عرض شد سطحي و بي مورد است.
خدا قوت.

0 0

واقعیت میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 08:57
انس در صورت شکستن 1285 تا 1245 سقوط خواهد کرد و سکه 800 تومنی را نوید میدهد
دوستان هرچه سریعتر از بازار خروج کنید و سکه های خود را بفروشید
وضعیت تاریخی هست و کاهش شدید در پیش هست

0 0

طنز 1800 new میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 08:54
اونس در عرض چند ساعت 40 دلار سقوط كرد و اين باور كردني نبود! اما سقوط 40 دلاري مجدد اونس و رسيدن به سطح 1250 تا چند روز اينده را باور كنيد.

0 0

arazm میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 08:24
بهترین دوران خرید اوایی که نصف سرمایشون رو نگه داشتن بهترین موقع خرید هستش ومیونن ضرر نصف دیگه رو اینجوری جبران کنن

0 0

سارا میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 08:10
دیگه باید چه اتفاقی بیفته اونس بالا بره؟

0 0

محمد جواد میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 08:13
این هفته سکه زیر نهصد خواهد شد

0 0

اکبر میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 08:07
دوستان زودتر بفروشید تابیشتر از این ضرر نکنید

0 0

زرگر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 20:04
واقعا راست میگی با نظر شما موافقم شاید با این اوضاع بالا پایین شدن انس دیگه فرصتی نباشه بهترین زمان برای فروشه

0 0

تحليلگر میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 07:09
سكه از 15 روز ديگه ريزش شديدي خواهد داشت كه قيمتو تا 800 پايين مياره

0 0

دوست میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 07:06
تا اینجاشم به زور خودشو بالا نگه داشته بود ، طلا تا 2 الی 3 سال دیگر روی همین قیمتها میماند و علیرقم تصور با توجه به تجربه های قبلی بعد از پا گرفتن اقتصاد جهانی دوباره رو به بالا حرکت خواهد کرد .

0 0

GOLD میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 07:06
همیشه برعکس اونی میشه که اکثریت انتظارشو دارن

0 0

احمد رضا میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 05:30
تحلیل تکنیکال: طلا براحتی می تواند به مرز 1275 دلار برسد. در صورتیکه انس رقم 1244 دلار را رقم بزند باید منتظر افت شدید تر طلا بود. چرا که در این نقطه تعداد بسیاری از قراردادهای آتی طلا در بازارهای بین المللی (بورس نیویورک) به پرچم قرمز فروش بی محابا خواه رسید. هیجان بازار ممکن است افراد آماتور را هم ترغیب به فروش کند که همه چیز دست در دست می دهند تا یک دوره سه ماه نزولی را به انس تحمیل کنند. البته بنده احتمال رسیدن به 1244 را کم می دانم (حدود 20 درصد) و در صورتیکه این اتفاق نیافتد باید مجددا شاهد افزایش قیمت انس و برگشت به کانال 1300 شویم.

0 0

آينده طلا میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 03:46
آقايون خانوم ها چرا با هر نوساني سردي گرميتون ميشه هنوز ياد نگرفتين وقتي كاهشى ميشه پلكانى بخرىن و وقتى افزايشى ميشه پلكاني بفروشين. اينقدر به ذره بين گير ندين ذره بين پيشبينى ميكنه تا اوايل بهار انس رشد خوبي ميكنه يعنى ١٦٠٠ به بالا. حالا تا اون موقع هزار جور نوسان ميكنه. منم شخصا همين نظر رو دارم ولى سود كردن در اين بازار صبر نياز داره و خريد به موقع و فروش به موقع.

0 0

كيمياگر میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 02:37
چند روز قبل خدمت دوستان گفتم كه اگر نسبت يورو به دلار با رشد مواجه شود افزايش طلا و اگر با كاهش مواجه شود، كاهش طلا را شاهد هستيم، (شرايط فعلي).تاثير دلار و يورو روي انس كاملا متفاوت مي باشد، باز هم تاكيد ميكنم انس حساسيت خودش را به  دلار( اقتصاد امريكا) كم كرده است ، دوستان شاهد هستند تداوم سياست هاي انبساط پولي نيز انس را نميتواند به ١٣٥٠ برساند ، بازار هاي مالي امريكا حالا نيم نگاهي به يورو، ين ، فرانك سويس  و پوند استرلينگ دارد. اما فرانك سويس ودلار با ثبات ترين ارز هاي بين المللي هستند . تكنيكال و فندامنتال از رشد انس حمايت نميكنند. در حال حاضر صندوق هاي سرمايه گذاري در حال تبديل سرمايه هايشان از طلا به ارز هاي با ثبات  ميباشد، نمونه ان صندوق سرمايه گذاري معتبر SPDRهست من به شخصه  باور دارم كه اين صندوق از قبل از وضعيت انس با خبر مي شود و روي همين ملحوظ از ذخايرش كاسته يا مي افزايد . فعلا اين صندوق علاقه اي به افزايش ندارد و همينطور از ذخايرش كم ميكندكه  خبري خوبي براي انس نيست. كيمياگر باشيد. 

0 0

جامعه میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 02:20
به نظر من همه چز داره خوب پیش میره به خدا من خودم به شخصه راضیم به دلار 2400 اگه دلار بشه 2400 سکه هم بشه 700 همه چیز عالیه دیگه خوبه میتونیم خودمون رو جمع کنیم

0 0

تکنیکال میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 01:15
هشدار داده بودم که برایند انس جهانی به مدت 2 هفته ریزشیه
البته هنوز تا کف قیمت مانده لطفا برای خرید عجله نکنید
انس تا حدوده 1234 پایین میاد اونجا جای خرید
امید وارم روزهای پر سودی داشته باشید و تکنیال رو جدی بگیرید

0 0

samy bourse میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 00:54
قابل توجه بچه های گل سایت...دقیقا براتون پیش بینی کرده بودم که شاخص بورس تا 10مهر 66000 رو رد می کنه...
بارم لطف کنین و منفی بزنین ..ما به کاره خودمون مطمئنیم...یا حق

0 0

روزبه میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 00:47
دوستان چرا اینقدر بهم ریختید.سرمایه تمام بانکهای مرکزی کشورهای دنیا طلاست.چرا با آهن اشتباه گرفتید. اگه به پولش نیاز ندارید نگه دارید و منتظرباشید که این فلز در دنبا کمیابه.

0 0

کورش میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 00:34
جالبه که این همه کاربرانی مانند «ذره بین» ادعا می کردند با افزایش بدهی دولت امریکا و افزایش اختلاف بر سر بودجه و سقف بدهی دولت و بیمه خدمات درمانی و ... قیمت جهانی طلا افزایش خواهد یافت. حال می بینیم که این اختلاف رخ داده، اما نه تنها طلا افزایش نیافته، بلکه کاهش یافته است. حالا ایمان بیاورید به تحلیل های تکنیکال!

0 0

کار دوست میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 00:14
ارسال مجدد:
خوب.خدا رو شکر که پیشبینی های ما پشت سر هم درست در میاد و شرمنده سایت وزین طلا نمیشم.و همچنین شرمنده یکسری از دوستان که با دید بازشون تشخیص میدند کی درست میگه و با تجربست و کی نه.گفته بودم که با توجه به شکسته نشدن خط 100 روزه حرکت اونس تو تکنیکال ریزش اونس به 1207 قطعیست.اونس هم اکنون 1295.واسه آماتور ها هم خیلی راحت و برای بار صد هزارم میگم دوستان هدف و سیاست بازار بردن سکه به زیر 800 هستش و دلار رو هم تا آخر امسال رو 2500 خواهید دید.ممنون از مدیر و بچه های زحمتکش سایت طلا...و همچنان کاردوست...و همچنان کاهش و همچنان سایت طلا....

0 0

روشنک میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:30
ساعت 5اىن خبر گذاشتن رو ساىت ،الان 11:35 پس افزاىشى ها کجان ؟اساتید حالشان خوبه ؟!

0 0

dinar میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:34
باسللام باواردشدن چینی هادرهفته آینده بعدازتعطیلی قطعاقیمت اونس بالاخواهدرفت
موفق ومویدباشید

0 0

سیاوش 1 میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:14
کاهش شدیده سکه وطلادرراهه رونده کاهشی داریم سکه هاتون روبفرشیدطلاضرره هرکی بخره ضررکرده روندکاهشی داریم سکه هاتون طلاهاتون روبفرشیدوازاین بازاربیاییدبیرون روند کاهشیه کاهشی کاهشی کاهشی ببینیدکی گفتم

0 0

goldman416 میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:09
فقط میتونم بگم هیچ کس قادر به پیشگویی و پیش بینی بازار طلا نیست .

0 0

علی د پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 10:17
دوست عزیز واقعا که به چه امر مهمی اشاره کردین که هیچ کس متوجهش نبود. خوندن این کامنتها چیزی جز وقت تلف کردن نداره با خوندنشون فقط شک و تردیدت بیشتر میشه اون چیزی رو که خودت فکر میکنی درسته انجام بده

0 0

تکنیک میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:16
باتشکر از سایت طلا
متاسفانه دوستان از جمله ذره بین تحلیلگر:
تا کنون با این همه مطالعه و تحلیل هر گز پیش بینی ساده نداشتند که بازار چین در این هفته تعطیل خواهد شد و یا اگر دولت امریکا تعطیل شود چه بر سر اونس خواهد امد!!.نتیجه میگیریم که این دوستان بی مطالعه نظر میدهند و ادعای زیاد دارند..

0 0

hasan پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 10:37
باهاتون موافقم دادا!

0 0

فاروق پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 09:25
هنوز اتفاقي نيفتاده آقاي تكنيك!!
فعلا كه تحليل ها در باره شكست اقتصادي آمريكا درست تر بوده . نتيجه اونس هم هنوز زماني كه در تحليل ها گفته شده نرسيده بنا بر اين شما عجله نكن. مهم اينه كه اونس 800 شما براي هميشه در زباله دان تاريخ دفن شد.

0 0

هفته طلایی میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:55
من از طرفدارای افزایش انس بودم همه ی تحلیل ها حاکی از افزایش بود اما نمیدونم به ناگهان چه اتفاقی افتاد و انس با سر زمین خوردمن از تمام کاربران این سایت پوزش میخوام من برای همیشه با بازار طلا خداحافظی میکنم و دیگر دراین جا کامنت نخواهم گذاشت درود برتمام کسانی که این کاهش رو به درستی پیش بینی کرده بودند بازهم از شما کاربران گرامی معذرت میخواهم و امیدوارم خداوند خودش مارو ازاین ضرری که کردیم نجات بدهد
خداحافظ طلا.....
موفق باشید.

0 0

صراف بزرگ میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:04
چینی که بزرگترین متقاضیان طلا هستند به تعطیلات سال نو چینی رفته اند. و به خاظر همین نبود تقاضا قیمت جهانی طلا دچار افت شده است. هفته آینده همزمان با بازگشت چینی ها، قیمت اونس دوباره بالا خواهد رفت.

0 0

ميهمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 09:20
موافقم. ولي شايد به يه هفته هم نكشه و انس صعود كنه. توجه داشته باشيد هر وقت قيمت ها پايين مياد ميزان تقاضا بالا ميره.

0 0

زرنگار میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:03
وداع تلخ و نابهنگام اونس با کانال 1300.
در زمانی که همه در حال شمارش مع*** برای پرواز اونس بودند. اونس با غافلگیر نمودن اذهان توانست حمایت سخت 1307 را در یک لحظه بشکند و با گذر از نقطه عطف 1300 روند حرکت خود را مع*** نماید.
همراه با این اتفاق موج سوم ریزشها کلید خورد و اونس خود را برای سقوط 300 دلار آماده ساخت.
وضعیت دلار در روزهای آینده بسیار وخیم میباشد. سکه هم اصلاح خود را نیمه تمام خواهد گذاشت و دیگر نیازی نیست به اوضاع خراب آن اشاره نمایم.
به امید بهروزی

0 0

به زرنگار پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 13:15
فعلآ که انس اومدرو1310!!

0 0

الباس میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:00
با سلام/هشدارهای الیاس را جدی بگیرید.الیاس وقتی میگه هدف سکه900 یعنی نخرید.

0 0

مبین میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 05:18
دوستان علاوه بر تحلیل های فاندمنتال و تکنیکال عامل عرضه و تقاضا هم بر انس تاثیر گذار است .
تعطیلی رسمی بازارهای مالی چین از امروز سه شنبه تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.پس طبیعی است انس کاهش پیدا کند که موقت میباشد.

0 0

بدون شرح میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:58
حالا فقط جون میده دلار هم بشه 2500
دیگه ورشکست میشیم.

0 0

فریبرز میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:32
کار دوست هدف سکه چنده؟

0 0

رامین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 09:02
افرین بشما که بانظرات کاردوست پیش میروی!!!!

0 0

سیگنال 2 میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:39
سقوط 40 دلاری امروز نه دلیل تکنیکالی از قبل داشت و نه فاندامنتال. یک حاددثه غیر منتظره بود. قاعدتا نباید دوام داشته باشه.ولی من الان پیشبینی ندارم چون غافلگیر شدم

0 0

تکنیکال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 08:53
اتفاقا دلیل تکنیکالی داشت و من قبلش اعلام کردم سقوط انسه جهانیو

0 0

جهان میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:33
انس پایین امد درزمان تعطیلات سال نو چین است

0 0

ر-ت پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 09:12
تعطيلات به علت روز ملي در چين است نه سال نو.

0 0

سیاوش1 میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 04:39
ذره بین جان کجایی جواب بده پس گفتی افزایشی میشه یعنی همه اشتباه میکردیم که قبولت داشتیم.

0 0

MR پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 03:39
نظرات همه ی دوستان حرفه ایی از جمله ذره بین عزیز بسیار ارزشمند و مفید است اما گاهی اتفاقاتی می افتد که همه را حیرت زده می کند .

0 0

بنیامین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:26
این جور مواقع اگر پشت سرت رو دیدی ذره بین رو هم دیدی...در ضمن دوست عزیز خدا به آدم مغز داده.این همه آدم اینجا نظر میدند شما چسبیدی ببینی ذره بین چی میگه؟؟؟ایشون هم آزاده هر چی میخاد بگه..شما قدرت تحلیل نداری گردن بقیه ننداز.

0 0

بدون نام میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 21:50
حالا هفته بعد که هم بازارهای مالی چین دوباره باز می شود و هم آمارهای ناامید کننده اقتصاد آمریکا منتشر می شود . دو برابر این مقداری که کاهش پیدا کرده ، افزایش می یابد .

0 0

داریوش میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 21:48
اونایی که میگن دلار نابود میشه طلا با ارزش کجان؟!

0 0

کاردونه میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 21:22
به این میگن بد شانسی

0 0

علی م میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 21:30
پیش بینی کنندگان اونس 1400 ودلار 3200 وسکه 1100000 کجایید؟

0 0

به علی م پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:34
علی آقا جایی نرفتیم . پنجشنبه غروب یاد ما باش !!

0 0

امیرحسین-سکه میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:47
با این که انس 50 دلار ریزش پیدا کرده اما بازار سکرو 970 میخرن! آخره هفته سکه 1 میلیونی رو خواهیم دید حتی اگه انس 1250 بشه...

0 0

zar20 میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:58
دوستان از کاهش اونس خوفی بر دل راه ندهید اول اینکه بازارهای مالی چین تا یک هفته بسته شده و این بزرگترین خریدار طلا فعالیتش رو تعطیل کرده است که این خود دلیل محکمی برای سقوط اونس هستش ضمن اینکه اونس برای صعود نیاز به یک کاهش داشت که محقق شد. با تشکر

0 0

rollerblade میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:56
طلا تو محدوده 1275 دلار تا 1330 نوسان داره

0 0

سیاوش 1 میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:55
رونده کاهشی داریم طلادیگه ضرره هرکس طلاداره بفروشه طلانخرید ریزش طلاوسقوطه سکه درراهه طلادیگه طلانیست بلاست ضرره رونده کاهشیه کاهش وهمچنان کاهش ببینیدکی گفتم کاهشی کاهشی کاهشی

0 0

فدرال میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:35
به نظر من هيچ كس نميتونه بازار طلا را پيش بينى كنه.در حالى كه بعد از خبر تعطيلى و ورشكستگى امريكا همه منتظر افزايش انس بودند به ناگاه همه چيز برعكس شد.به دوستانى كه ادعاى افزايش انس به1800و يا كاهش به800دلار دارن توصيه ميشه كه همواره در تحليل هايشان كلمه "احتمالا"را بيان كنن و هيچ چيز را قطعى ندانند و باعث ضرر افراد نشوند.

0 0

هستی میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:34
دوستان تادیروز همگی ما به ذره بین خدا قوت میگفتیم و جناب زرنگار را انتقاد میکردیم من خودم هم همین طور بودم امروز به محض اینکه انس نزولی شد فهمیدم هیچ کداممان انسانهای منطقی نیستیم و فقط به خاطر علاقه به صعود یا نزول به این دو نفر ابراز ارادت میکنیم بنده به شخصه از زرنگار عزیز عذرخواهی میکنم و به نظرات ذره بین وزرنگار احترام میگزارم این نشانگر کوته بینی و عدم درک ما از نظرات این دو عزیز میباشد شب خوش

0 0

اوربیتال میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:42
الان سر و کله ی نظرات انس های 800 و 1000 دلاری پیدا میشه!

0 0

اوربیتال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:11
درسته رامین
تو ی این اوضاع این انس هم بهانه داده به این افراد
تا بازهم جو کاهش شدید بدن,مطمئن باش اگه قیمت سکه به صفر هم برسه اینها باز جو کاهش میدم و میگن باید قیمت سکه منفی بشه
این بار هم خیلی ها ضرر خواهند کرد چون با جو همراه خواهند شد

0 0

رامین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:30
تابوده همینه اوربیتال...تازه امثال کاردوست وزرنگار میگن برید بفروشید..یک عده هم توکاهش میفروشند بجای انکه خریدار باشند..این جوسازی ها ازهمه چیز بدتره..ولی بنظرم انس مجددا برمیگرده سرجای اولش

0 0

toofan2014 میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:39
پیش بینی بعضی ها افزایش انس تا 1800 دلار در اوایل 2014 بوده. ما هم منتظریم ببینیم آیا پیبینی این شخس انجام می پذیرد که به طور واضح این امر شدنی نیست. بنابراین دیدار ما در سال 2014

0 0

سیگنال 2 میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:17
من که نفهمیدم چرا اینقدر سقوط کرد
فکرشو نمی کردم

0 0

تازه کار میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:09
کارشناسان گرامی چی شد؟

0 0

مهدی میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:18
طلا محکوم به فناست

0 0

mohandesenaft2013top میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 19:50
جناب ذره بين عزيز:
با توجه به ورشكستگي دولت امريكا علت بازگشت انس به كانال 1200 دلار چيست؟ ياعلي

0 0

argold میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 19:40
قابل توجه دوستانی که صبح از خبر ورشکستگی دولت آمریکا انتظار افزایش انس داشتند، ظاهراً عوامل دیگری نیز در دنیا بر روی قیمت انس تاثیر گذار هست که باید به آنها نیز توجه داشت ...

0 0

هشدار میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 19:06
واااای انس تمایل به ریزش تا 1268 دلار را دارد.....

0 0

soory میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 19:02
یعنی کافیه من پامو بذارم تو بازار و خرید کنم ، یا اونس میاد پایین یا دلار که در نهایت من باید ضرر بدم .

0 0

زهره پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 11:15
و من بر عکس شما دست به هرچی میزنم سود میکنم!!!!!

0 0

زرنگار میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 19:00
وداع تلخ و نابهنگام اونس با کانال 1300.
در زمانی که همه در حال شمارش مع*** برای پرواز اونس بودند. اونس با غافلگیر نمودن اذهان توانست حمایت سخت 1307 را در یک لحظه بشکند و با گذر از نقطه عطف 1300 روند حرکت خود را مع*** نماید.
همراه با این اتفاق موج سوم ریزشها کلید خورد و اونس خود را برای سقوط 300 دلار آماده ساخت.
وضعیت دلار در روزهای آینده بسیار وخیم میباشد. و دیگر نیازی نیست به اوضاع خراب سکه اشاره نمایم.
به امید بهروزی

0 0

دوست طلا میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 19:11
متاسفانه به دلیل تعطیلی دولت آمریکا این مشکل به وجود آمده.لطفا دوستان هل نشن و دارایی خود رو به ارزش پایین به باد ندن این مشکل موقتی هست و حداکثر در یک ماه آینده بعد از حل مشکل بودجه در آمریکا قیمت ها به سر جای خود باز خواهند گشت و چه بسا فراتر از 1400 هم میره.

0 0

تکنیک میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 19:08
این همون سقوطیه که قبل از پرواز و جهش برای اونس در تحلیل تکنیکال پیش بینی شده بود.نشانه خوبیه.

0 0

دختر تجریش میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:51
این کاهش انس بسیار موقتی است ونشان از صعود فوق العاده دارد

0 0

mantegh21 میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:49
اسمم یادتون بمونه تا آخرهفته

0 0

sabora میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 19:01
سلام دوستان .من میخوام طلابخرم.به نظرتون روندکاهشی ادامه داره وپایین ترمیادیانه میره بالا؟

0 0

keder پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:19
نخرید/میاد پایین

0 0

mantegh21 میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:40
فریب این کاهش رو نخورید.تا آخر هفته اونس 1360-1367

0 0

سعید میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:49
با همه نوسانات رو همین 1250 تا 1350 میچرخه

0 0

کاربر میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:28
خدمتتون گفته بودم که ترس از کاهش، خود به خود باعث کاهش بیشتر خواهد شد و حتی اگر اونس با افزایش کار خود را آغاز کند به مرور کاهش می یابد.. این اتفاق برای اونس افتاده است و برای دلار هم این اتفاق خواهد افتاد.منتظر سکۀ زیر 900 باشید.

0 0

alamanda01 میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:27
کجا هستند دوستانى که همىن امروز صبح مى گفتن پىش به سوى اونس 1800 دلارى,بعضى ها افسوس مى خوردندکه چرا سکه نخرىدند,بعضى ها هم گىر داده بودند به جناب کار درست که چرا با تحلىل هات نگداشتى ما سکه بخرىم!باز هم مى گم ارز و طلا محکوم به کاهش هستند بى خودى سرماىه گزارى نکنىد

0 0

reza2700 میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:26
پس کجان اونایی که همش دم از افزایش انس میزدن؟

0 0

drhatojo میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:29
با ورشکستگی و تعطیلی دولت آمریکا و فروپاشی اقتصاد آن نیز ظاهرا باید منتظر کاهش اونس باشیم که برخلاف تمام پیش بینی های کارشناسان و نیز پیش بینی دوست زحمتکشمون جناب آقای ذره بین هست

0 0

drhatojo پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:25
پیش بینی شده(؟) از دوشنبه بعلت باز شدن بازارهای چین که فعلا تعطیله اونس افزایشی باشه

0 0

استاد اميد میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:15
انس به زير 1200 دلار سقوط خواهد كرد اين رو تجربه من نسبت به خريد و فروش اماتورها در بازارهاي جهاني به من ميگه

0 0

میهمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:28
برعکس, انس داره واسه یه صعود بزرگ آماده میشه.

0 0

iran میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:21
دوباره تاکید میکنم.انس روندصعود کند در بلند مدت رو طی میکه و نوسان کوتاه مدت کاهش و افزایش پیش میاد که مربوط به عواملی مثل تعطیلی دولت فدرال و خرید چین و هند و نرخ دلار هست اما عامل مهم نرخ بیکاری و وضىعیت اقتصاد و تصمیم بانک فدرال هست که با توجه به عدم بهبود نرخ بیکاری و بحران اقتصادی سیاست عدم تغییر در اجرای برنامه محرکه پولی اجرا شده و منجر به افزایش انس میشود.

0 0

مهراد میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:17
تو اين وضعيت مقاومتها در كاهش سكه امامي جاي سوال داره
امروز هم جلوي سقوط رو بگيرن فردا و پس فردا كه هست...

0 0

حسین نعمت الهی میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:05
دوستان فاندا این سقوط رو میتونستین بیش بینی کنید .

0 0

بورس میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:16
خیلی وقت بود همچین عددی ندیده بودیم
1289

0 0

سالی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:10
رامین جان مطمئنم به اندازه من تو ضرر نیستی دیگه حساب ضررم از دستم در رفته .متاسفانه طلا بعد از 12 سال بد جوری بازیش گرفته ولی بالاخره ورق بر میگرده .به اعصابت مسلط باش سلامتی خیلی مهمه .

0 0

رامین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:09
شما برگردید بورس اینجا سایت طلاست ...ضرر طلا مال امثال من است نه شما..مگرسود وزیانش بشمامیرسه که همش جوسازی میکنید

0 0

م میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:06
طلا دیگه امسال طلا نیست

0 0

رامین میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:53
گفتم انس برعکس پایین نره که رفت..ولی بنظرم این چینیهای باهوش بیخودی طلا را بااین قیمت نمیخرند...نتیجه انکه اینده طلا تا سال 2015 کانال 1600 یابیشتر خواهد بود...امسال کانال 1300 خواهدبود

0 0

رامین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:35
فعلا که امریکا مقروضه به چینیها

0 0

پیمان1 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:13
چینی باهوش؟!
تنها صفتی چه چینی ها ندارند هوش هست!!

0 0

GOLBARG میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:03
از سایت بسیار خوب طلا کمال سپاس و تشکر راداریم بخاطر انتشار سریع وقایع موجود در بازار طلا

0 0

بی طلا میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:00
چرا اینطوری شد؟ کی میدونه آخرش چی میشه

0 0

amir میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:42
فصل افول طلا

0 0

arazm میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:52
کلا هفته پیش رو هفته کاهش و افت قیمتها میباشد و بهترین موقع خرید.

0 0

کاهش شدید میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:37
یعنی این بود افزایش شدید?? جناب ذره بین کاهش تا کی ادامه داره?? امید افزایش هست?

0 0

بصیر میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:46
بهترین موقع جهت خرید طلابرای آنانکه می توانند بخرند فراهم گردیده است .(حیف که من نمیتوانم)

0 0

مادر بزرگ ! پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 13:34
آنهایی که از ۱۵۶۰ تا حتی ۹۵۰ خریده اند !!؟ همین را میگویند.(حیف که من نمیتوانم)
!!؟ و این سریال برنامه آینده هم خواهد داشت !!!؟.

0 0

رامین میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:23
اگر انس نزولی شد توکف 1250 فرصت خوبی براخریده

0 0

نگران پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 08:55
امیدوارم به ارزوت که داشتن یه صرافی بزرگ هر چه زودتر برسی

0 0

صراف بزرگ فردوسی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:50
به به.جناب آقای رامین متضرر بزرگ.تو که میگفتی اونس 1500 میشه.حالا شد 1250 بخرند آره؟؟؟چند سالته تو؟؟؟فکر کنم با پول تو جیبیات 4 تا دونه سکه خریدی.یه وقت سکته نکنی....

0 0

منصف میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:35
چرا از کاهش چیزی نمگیید؟افزایشی ها کجان؟

0 0

مادر بزرگ ! پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 06:04
بعضی از دوستان فکر میکنند در تعیین قیمت سکه به جز دو عامل قیمت دلار و اونس!؟. رو !؟ هم بی تاثیر نیست !!!؟.

0 0

اکتبر سیاه طلا میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:19
بزودی اونس وارد کانال 1000 خواهد شد

0 0

سکه دان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 03:13
احساسی قضاوت نکنید، نظر شما را کاربران بسیاری می خوانند و موجب عدم تصمیم گیری صحیح آنها خواهد شد.
اینطور کاهش ها، تاثیر چندانی در قیمت سکه در ایران نخواهد داشت. شاید در حال حاضر بازار سکه در ایران بیشتر تحت تاثیر دلار آزاد است. «محدوده» اونس طلا هم پایین تر از اینها نخواهد آمد؛ به هر حال طلا همیشه طلا است و در تمام دنیا ارزشمند. کسانی که سکه دارند، سعی کنند به دنبال اخبار دلار آزاد باشند. در حال حاضر هم ابدا به هیچکس توصیه نمی کنم که سرمایه خود را تبدیل به سکه و دلار کند.

0 0

دکتر هادی میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:18
با این نرخ دلار و اونس باید مظنه حداکثر روی 415000 تومان بایستد که اگر اونس پایدار بماند فردا یا امشب شاهد افت 10000تومانی هستیم.

0 0

کار دوست میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:28
خوب.خدا رو شکر که پیشبینی های ما پشت سر هم درست در میاد و شرمنده سایت وزین طلا نمیشم.و همچنین شرمنده یکسری از دوستان که با دید بازشون تشخیص میدند کی درست میگه و با تجربست و کی نه.گفته بودم که با توجه به شکسته نشدن خط 100 روزه حرکت اونس تو تکنیکال ریزش اونس به 1207 قطعیست.اونس هم اکنون 1295.واسه آماتور ها هم خیلی راحت و برای بار صد هزارم میگم دوستان هدف و سیاست بازار بردن سکه به زیر 800 هستش و دلار رو هم تا آخر امسال رو 2500 خواهید دید.ممنون از مدیر و بچه های زحمتکش سایت طلا...و همچنان کاردوست...و همچنان کاهش و همچنان سایت طلا....

0 0

شایان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:27
هر کی به حرف کاردوست گوش کرد = ضرر ....اصلا" وقت فروش نیست . بلکه وقت خریده . دقت کنید

0 0

رامین میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:15
انس برمیگرده به کانال 1300...ولی بالانمیره

0 0

CCU میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:22
بنده عرض کرده بودم که روند نزولیخواهد شد ولی دوام زیادی نداره یا حق

0 0

هفته طلایی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:45
من از طرفدارای افزایش انس بودم همه ی تحلیل ها حاکی از افزایش بود اما نمیدونم به ناگهان چه اتفاقی افتاد و انس با سر زمین خوردمن از تمام کاربران این سایت پوزش میخوام من برای همیشه با بازار طلا خداحافظی میکنم و دیگر دراین جا کامنت نخواهم گذاشت درود برتمام کسانی که این کاهش رو به درستی پیش بینی کرده بودند بازهم از شما کاربران گرامی معذرت میخواهم و امیدوارم خداوند خودش مارو ازاین ضرری که کردیم نجات بدهد
خداحافظ طلا.....
موفق باشید.

0 0

حیدربابا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:14
دقیقا...
انس حالا حالاها نزولیه ولی دوام نداره...
مراقب هیجانات باشید

0 0

رامین میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:06
واقعا انس فکر کنم بره تا 1250...فاتحه انس خوانده شد

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:11
روندکاهشی داریم سرمایه گذاری درطلادیگه سودانچنانی نداره خریدن طلاضرره فقط بفرشیدسقوطه سکه وطلانزدیکه روندشدیدکاهشی داریم روند کاهشی است کاهشی کاهشی

0 0

رامین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:50
واقعا از همه چیز بدتر جوسازی شماهاست...اقاجان مگر شما داری ضرر میدی...الان وقت خریده نه فروش ...اگر سکه 910 بزنه مجددا میخرم مانند هفته قبل

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:15
کاهش شدیدطلاوسقوطه سکه نزدیکه ببینیدکی گفتم روندسکه کاهشی است کاهش به همراه داریم کاهش کاهش وهچنان کاهش ببینیدکی گفتم قابل توجه دوستان عزیز

0 0

رامین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 21:51
فردا سکه 920 البته اگر انس برنگرده بالا

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:25
دوستان احتما لا همه مي پرسند كه علت كاهش اونس چيست؟
پاسخ كاملا روشن است و در كامنت هاي قبلي هم به آن اشاره كرده ام .
عرض كرده بودم كه فدرال رزرو با افزايش اونس تحت تاثير انتشار خبر تعطيلي دولت به هيچ وجه موافق نيست .و هر گونه افزايش در اين مقطع تمام رشته هايش را پنبه ميكند.
چنانچه افزايش چشمگيري در اين مقطع روي دهد منجر به خروج سريع سرمايه گذاران از بازار هاي سهام و مسكن خواهد بود .
بنا براين كنترل طلاي جهاني از اهم اقدامات فدرال رزرو است.
اما تنها فاكتور مهم افزايش اونس هم همين اعتماد سرمايه گذاران است كه بايد ديد تا كجا فدرال موفق خواهد شد اعتماد سرمايه گذاران را نگهدارد.
امروز بازار نفت كاهش داشته. بازار سهام نيز دو روز پيش كاهش داشت.حدود يك ميليون نفر هم بي حقوق بايد در خانه بنشينند. مردم آمريكا هم تازه دو سه ساعت پيش در جريان خبر تعطيلي دولت قرار گرفتند .پس علت كاهش چيست؟
بنا بر اين تنها عامل كاهش موقتي اونس اعمال فشار فدرال رزرو است. همچنانكه از دو روز پيش كه اونس در محدوده 1340 قرار داشت امروز را بخوبي پيش بيني ميكرد. افزايش اونس = برگشت سرمايه ها از بازار هاي مورد هدف فدرال به بازار طلا.
بنا بر اين اين فشار مصنوعي بر بازار طلاي جهاني ادامه دارد.
نتيجه در اين كاهش و يا افزايشهاي موقتي نيست . چنانچه بخاطر داشته باشيد در زمان اعلا خبر هايي مثل وزارت كار آمريكا هم چنين ميشد . اونس 50 دلار پايين مي امد تا مجددا 70 دلار بالا برود و اين سياست فدرال است.
اما همانطور كه قبلا عرض شد نتيجه نهايي را بايد در رويا رويي اعتماد عمومي و سرمايه گذاران با تبليغات فدرال رزرو ارزيابي كرد. نتايج اين كاهش اعتماد به مرور آشكار خواهد شد. خدا قوت.

0 0

gold nice پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:15
حرفهاتون و نظراتون در تناقض هستند . شما نظریات کارشناسیتون مثل نوش دارو بعد از مرگ صحراب هستش . و هر سری پیش بینی هاتونو توجیح میکنین . تا به امروز افزایش اونس رو پیش بینی میکردین . اما درست نتیجه عکس داده . یادمون نره به جز تاثیر موقت جنگ قیمت انس 1380 دلار بود و امروز کمتر از 1300 دلار . اگه فدرال رزرو این همه تاثیر در کنترل قیمت انس داره پس به چه علت در نظریات قبلیتون بدهی امریکا و تعطیلی رو عامل افزایش انس معرفی کردین !!! پس امریکا با 1000 برابر بدهی بیشتر هم میتونه با تاثیر پذیری فدرال رزرو قیمت انس رو کنترل کنه . پس نتیجه میگیریم تنها دو عامل باعث افزایش اونس هستش 1- فدرال رزرو 2- بی ثباتی در اثر جنگ .

0 0

مرتضی60 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:26
...اين فشار مصنوعي بر بازار طلاي جهاني ادامه دارد.
باید صبورتر از اینها باشید...

0 0

به ذره بین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:21
آخه کشوری که به نظر شما در حال موت و روبه فناست و اقتصادش رو موریانه خورده و در حال ریزشه چگونه میتونه افسار همه ی دنیا رو تو دستش بگیره و با سرمایه هاشون بازی کنه؟مگه نه اینکه ورشکسته ن پس نباید هم تاثیرگذار باشن ولی خود شما دائما میگه بازار جهان در دست این کشور ورشکسته است. به نظر من شما برای فرار از واقعیتها دست به دامن توهمات خودت شدی و نمیخوای از ایده های متوهمانه ت دست بکشی.سایت وزین طلا این دوستمون ذره بین پارتیش خیلی کلفته که هر جوابی من به ایشون میدم رو منتشر نمیکنی .نههههههه؟؟؟؟؟؟

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:15
ذره بین جان با تمام احترام پیشبینی شماکه با تحولات امریکا دنبال می شه با توجه به سقوط انس کاملا اشتباه است واین کامنت های یک صفحه ای فقط باعث گمراهی دوستان می شود

0 0

تکنیکال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 01:23
هشدار داده بودم
هنوز فرصت هست نگران نباشید

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:32
جناب ذربین نظر شما اینبار کاملا بر عکس شد ودیدید که اونس بشدت ریزش کرد

0 0

بی نام پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:13
من خودم از طرفداران کاهش هستم، ولی انصافا ذره بین تو چند وقت اخیر می گفت که با تصمیم فدرال رزرو کاهش مقطعی داریم، پیش بینی ذره بین همیشه در مورد چند ماه آینده به خصوص ماه مارس بوده که البته امیدوارم اشتباه باشه

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 18:38
چی شد اونایی که میگفتن انس میره بالا ازشون خبری نیست.

0 0

به مهران پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:24
آقا مهران زیاد طول نمیکشه . فقط صبر کن بازار نیویورک شروع کنه عزیزم.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:10
بیچاره شدم رفت.اونس رو ببین 1285

0 0

جک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:02
نگران نباشید،انس دوباره بر طبق تکنیکال استاد ذره بین افزایش پیدا می کند.فقط دست به دعا باشید.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 21:04
اگه فردا دلار ثابت باشه قیمت سکه فردا حوالی940 خواهد بود
در ضمن انس الان 1288 یعنی 40 دلار کاهش و با انس1288 و دلار 3060 تومنی قیمت طلای سکه میشه 938 و با حباب میشه 945 اگه فردا دلار بیش از 40 تومن بالا رود قیمت ها ثابت خواهد بود

0 0

رامین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 22:33
انس برمیگرده بالا ..عجله نکن

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 06:09
احتمالا یکی امثال من ورشکست میشوند ...یکی هم تاجران چینی!!!..اگر سکه 910 بشه مجددا میخرم تاببینیم بالاخره چه خواهد شد

0 0

رامین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 12:08
جناب ازقدیم بازار طلا جای ثروتمندان بود وهنوزم هست

0 0

سکه یاب پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 11:30
مثل اینکه خیلی پولداریااااا

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 06:51
اونس از حالت انفعالی خارج شده و بشکل تأخیری حرکت نخواهد کرد.
پس از ریزش 40 دلاری دیروز. گام بعدی ریزش تا 1257 میباشد که در همین هفته ظرفیت انجام آن را دارد.
در امروز مقاومت دلار را خواهیم داشت و رشد تا 3065 را از خود نشان میدهد ولی این مقاومت بی نتیجه می ماند و در پایان وقت همراه با افت خواهد شد و تا فردا سطح 3000 را از دست خواهد داد.
سکه در این چند روز خود را به 920 میرساند و پس از اندکی مقاومت و تأخیر خود را برای ورود به کانال 800 آماده میسازد.
به امید بهروزی

0 0

منجي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 16:51
زرنگار تو يه دونه اي.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 10:01
ذره بین و رفقا لطفاً تفسیر بفرمایین
انس شد 1290

0 0

طلا همیشه با ارزشه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 17:11
دوستان و کاربران عجله میکنند
برای قضاوت زود است
به نظر من تحلیل های ذره بین درست است
این یه تله و کلک است چون تعطیلی و ورشکستگی دولت آمریکا طلا را افزایش خواهد داد و چون بر سر بودجه با کنگره اختلاف پیدا کرده اند و دولت نیمه تعطیل شده قطعا سیاست های انبساطی پولی ادامه خواهد داشت و فدرال رزرو برنامه محرک پولی را به دلایل ذکر شده و در آستانه ی ورشکستگی دولت امریکا بدون هیچ کاهشی ادامه خواهد داد و همانطور که در خبرها میبینیم اعتماد به اقتصاد و دولت و سهام آمریکا در حال کاهش و بیکاری افزایش و دولت در آستانه ورشکستگی و رکود و تعطیلی و تقاضای بازارهای آسیایی برای طلا شدید و تقاضای جهانی طلا آماده ی شکل گیریست
دوستان بدانید ادامه ی این روند دولت و اقتصاد آمریکا و فدرال رزرو تا پایان سال 2013 میلادی و اوایل 2014 افزایش شدیدی در اونس خواهیم داشت و این کاهش الان غیرعادی و زیرکانه و گول زنک هست و اقتصاد ایران در موضوع طلا و دلار در بلاتکلیفی نسبت به روابط با آمریکا و تحریم ها و مسئله هسته ایست و قیمتها کاهش آنچنانی ندارد.
ممنون

0 0

ذره بين پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 11:08
اصولا تمام اهداف بانك مركزي آمريكا با استفاده از حربه حفظ ارزش دلار در برابر طلا صورت ميگيرد .
طلا تا جايي كه ممكن است تحت كنترل و بدون افزايش باشد تا توجه سرمايه گذاري در بخشهاي ديگر اقتصاد آمريكا بيشتر شود.
بنا بر اين فدرال تا زماني كه موفق به جلب اعتماد سرمايه گذاران باشد بازار طلا چندان تحولي نخواهد داشت .
اما عقيده بنده اينست كه به مرور و با انتشار خبر هاي واقعي از چالش هاي اقتصاد آمريكا فدرال هم اين پايگاه را از دست خواهد داد. و توجه سرمايه گذاران به بازار طلاي جهاني بيشتر خواهد شد.
براي بدست آمدن نتيجه بايد صبور بود و منتظر واكنش هاي بعدي افكار عمومي جهان و جامعه آمريكا بود . خدا قوت.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 20:05

0 0

Hoji پاسخ می دهد :