بازگشت طلای جهانی به کانال 1200 دلاری

سایت طلا: علیرغم اینکه نگرانی ها نسبت به تعطیلی دولت آمریکا تا حدی موجب رشد قیمت طلا شد کاهش تقاضای فیزیکی درغیاب معامله گران چینی و عدم توانایی قیمت در عبور از سطح مقاومتی، سقوط شدید بهای جهانی طلا را رقم زد.

سایت طلا


به گزارش سایت طلا، در حالی که امروز دولت آمریکا در آستانه تعطیلی و ورشکستگی قرار گرفت قیمت جهانی طلا تا 1330دلار افزایش یافت اما کاهش میزان تقاضای فیزیکی طلا در غیاب سرمایه گذاران چینی و عدم توانایی طلا در عبور از سطح مقاومتی، سقوط شدید بهای این فلز به کمتر از 1300دلار را رقم زد.

بر اساس این گزارش، بهای اونس جهانی طلا با افت35 دلاری به 1295 دلار سقوط کرد.

به گزارش کیتکو طی دوران ورشکستگی و تعطیلی دولت آمریکا هیچ شاخص و آمار اقتصادی از این کشور حتی اگر آماده هم باشد منتشر نخواهد شد. قرار بود نرخ بیکاری ماهانه آمریکا جمعه هفته جاری منتشر شود که با این وجود احتمالا به تعویق می افتد.

گفتنی است تعطیلی رسمی بازارهای مالی چین از امروز سه شنبه تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد. /الف


نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد

رمز ایکس میگه :

تاریخ: 1392/07/14 ساعت 11:01:00
به نظر من فعلا بازار بازار روانی شده و دلار و سکه تحت تاثیر این جو قرار دارن و بورس به نظرم حبابیه، اتفاقات عجیب ده روز دیگه

نادر میگه :

تاریخ: 1392/07/13 ساعت 16:04:00
روال نزولی طلا ادامه دار است. وبهترین سرمایه گذاری در تولید وخدمات است.

علی داداش میگه :

تاریخ: 1392/07/13 ساعت 07:36:00
دوستان تابعدازظهراونس چند دلارنزول میکنه وبعد ازبازگشایی بازارامریکا دوباره اون جند تابالا میره میشه هیچی به هیچی فقط چشم ضعیفی میمونه با استرس طلا ارزش سرمایه گذاری نداره

الياس میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 12:49:00
با سلام
در هفته آينده صعود واقعي طلا را خواهيد ديد. اين را الياس واقعي مي گويد. به هوش باشيد نفروشيد ضرر مي كنيد.

..... میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 13:44:00
شما اسمت واقعی نیست میخواهی نظرت درست باشه

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:22:00
بنده عرض کرده بودم که روند نزولیخواهد شد ولی دوام زیادی نداره یا حق

Z میگه :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 11:18:00
خداحافظ شما

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:23:00
اگر انس نزولی شد توکف 1250 فرصت خوبی براخریده

دكتر ميم میگه :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 12:32:00
نگران عزيز اين يه قسمت رو واقعا گل گفتي.ايشون خيلي دوست داشتن كه تو يه صرافي كار مي كردند اما از قضاي روزگار فعلا فقط ميتونن كامنت بذارن.كاملا مشخصه اصلا تو عمرش رنگ طلا هم نديده

نگران میگه :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 08:55:00
امیدوارم به ارزوت که داشتن یه صرافی بزرگ هر چه زودتر برسی

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 17:46:00
بهترین موقع جهت خرید طلابرای آنانکه می توانند بخرند فراهم گردیده است .(حیف که من نمیتوانم)

مادر بزرگ ! میگه :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 13:34:00
آنهایی که از ۱۵۶۰ تا حتی ۹۵۰ خریده اند !!؟ همین را میگویند.(حیف که من نمیتوانم)
!!؟ و این سریال برنامه آینده هم خواهد داشت !!!؟.

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 19:00:00
وداع تلخ و نابهنگام اونس با کانال 1300.
در زمانی که همه در حال شمارش معکوس برای پرواز اونس بودند. اونس با غافلگیر نمودن اذهان توانست حمایت سخت 1307 را در یک لحظه بشکند و با گذر از نقطه عطف 1300 روند حرکت خود را معکوس نماید.
همراه با این اتفاق موج سوم ریزشها کلید خورد و اونس خود را برای سقوط 300 دلار آماده ساخت.
وضعیت دلار در روزهای آینده بسیار وخیم میباشد. و دیگر نیازی نیست به اوضاع خراب سکه اشاره نمایم.
به امید بهروزی

settare میگه :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 09:48:00
خیلی لوسی چند روز پیش از افزایش گفتی !!
:|
خب بعضیا بهت اعتماد کامل دارند ...

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 19:02:00
یعنی کافیه من پامو بذارم تو بازار و خرید کنم ، یا اونس میاد پایین یا دلار که در نهایت من باید ضرر بدم .

زهره میگه :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 11:15:00
و من بر عکس شما دست به هرچی میزنم سود میکنم!!!!!

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 20:42:00
الان سر و کله ی نظرات انس های 800 و 1000 دلاری پیدا میشه!

يوسفي میگه :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 18:09:00
اون شخصي كه كامنتها را پاك مي كند ، مثل اينكه اينجا نيامده؟!!!

توهم ماه مارس میگه :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 08:58:00
عوامل مختلفی دست به دست همدیگر داده تا کارشناسان اقتصادی نتوانند پیش‌بینی روشن و دقیقی را در خصوص سیر تحولات قیمت طلا در هفته‌های آینده داشته باشند و نظرات دوستان عزیز رامین و اوربیتال بسیار ابتدایی و اماتور گونه ارایه می شود

میگه :

تاریخ: 1392/07/09 ساعت 23:03:00
وداع تلخ و نابهنگام اونس با کانال 1300.
در زمانی که همه در حال شمارش معکوس برای پرواز اونس بودند. اونس با غافلگیر نمودن اذهان توانست حمایت سخت 1307 را در یک لحظه بشکند و با گذر از نقطه عطف 1300 روند حرکت خود را معکوس نماید.
همراه با این اتفاق موج سوم ریزشها کلید خورد و اونس خود را برای سقوط 300 دلار آماده ساخت.
وضعیت دلار در روزهای آینده بسیار وخیم میباشد. سکه هم اصلاح خود را نیمه تمام خواهد گذاشت و دیگر نیازی نیست به اوضاع خراب آن اشاره نمایم.
به امید بهروزی

به زرنگار میگه :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 13:15:00
فعلآ که انس اومدرو1310!!

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 07:06:00
تا اینجاشم به زور خودشو بالا نگه داشته بود ، طلا تا 2 الی 3 سال دیگر روی همین قیمتها میماند و علیرقم تصور با توجه به تجربه های قبلی بعد از پا گرفتن اقتصاد جهانی دوباره رو به بالا حرکت خواهد کرد .

Z میگه :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 11:31:00
علیرغم، نه علیرقم

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 08:07:00
دوستان زودتر بفروشید تابیشتر از این ضرر نکنید

زرگر میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 20:04:00
واقعا راست میگی با نظر شما موافقم شاید با این اوضاع بالا پایین شدن انس دیگه فرصتی نباشه بهترین زمان برای فروشه

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 08:57:00
انس در صورت شکستن 1285 تا 1245 سقوط خواهد کرد و سکه 800 تومنی را نوید میدهد

دوستان هرچه سریعتر از بازار خروج کنید و سکه های خود را بفروشید

وضعیت تاریخی هست و کاهش شدید در پیش هست

تحليلگر میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 14:18:00
كاملا درسته و اين اطفاق خواهد افتاد

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 10:13:00
فکرشو کن دلارم مثل اونس همه می گفتن صعودی با کله بخوره زمین ان موقع که سکه 800 تو مانی هم می بینیم
من هم مثل همه انتظار این اونس را نداشتم
الانم هیچ کس فکر دلار 2500 یا 2800 را نمی کند اما اگه مثل اونس دلارم ریخت
وای چه حالی می دهد

حواس جمع میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 11:22:00
از اينكه يك كامنت را با دوتا اسم ميفرستي ممنون.!!!!!!!!!!!

میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 11:12:00
دوستان :
تحولات جدي و اثر گذار در بازار طلاي جهاني آنجايي است كه شمش هاي طلا در تعداد بالا و بصورت كلان توسط سرمايه گذاران بزرگ جابجا ميشوندو افزايش تقاضايي هم كه اشاره ميشود منظور افزايش تقاضاي كلان در اين سطح است.
طرح آقاي برنانكه با تزريق 85 ميليارد ماهانه در بنگاههاي اقتصادي به منظور جلب توجه سرمايه گذاراني بود كه سرمايه خود را در خريد و فروش همين طلاي كلان صرف ميكردند. بنا بر اين افزايش طلا در اين مقطع باب ميل بانك مركزي آمريكا نيست.
اما اين تا كجا ميتواند ادامه يابد؟ جواب روشن است . تا زماني كه آمار ها و نتايج حاصل از بخشهاي اقتصادي آمريكا و باز دهي آنها رضايت بخش و اميد وار كننده باشد. در غير اين صورت اعتماد سرمايه گذاران و جامعه ريزش خواهد كرد.
كاهش ارزش طلا از اهداف مشخصي بود براي تشويق به سرمايه گذاري در ساير بخشهاي خصوصي و سهام و مسكن.
اكنون بايد منتظر بود تا ببينيم پايگاههاي اقتصادي آمريكا و بانك مركزي آمريكا تا چه حد و تا كجا ميتواند اعتماد سرمايه گذاران را نگهدارد؟ و آيا براي سرمايه گذاران حضور در برنامه هاي اقتصادي آمريكا جذاب تر خواهد بود و يا فرار از بحران و توجه به خانه امن طلا! (البته بحرانهاي سياسي و تحركات كشوري همچون چين هم تاثيرات خود را دارند) نتايج طي ماههاي آينده مشخص خواهد شد. خدا قوت.

دكتر ميم میگه :

تاریخ: 1392/07/11 ساعت 11:17:00
راست ميگي دوست عزيز.مهم نيست بقيه چقدر منفي مي دهند،مهم اينه كه شما داريد ضرر مي كنيد و بدتر اينكه سرمايه شما مشمول خواب و گذر زمان مي شود و شما همچنان به اميد صعود منتظر نشستيد.اما نگران نباشيد چون ما در بورس روزي 2% سود مي بريم.خدا قوت

شكور زاده میگه :

تاریخ: 1392/07/10 ساعت 11:34:00
بنده هم با نظر شما موافقم . ذره بين جان.

آخرین قیمت ها
19:01 1394/04/09
طلا
اونس طلا ۱۱۷۱.۴
مظنه بازار تهران ۴۰۱,۱۰۰
طلاي 18 عيار ۹۲,۵۰۰
سکه
طرح قدیم ۹۰۴,۰۰۰
طرح جدید ۹۰۵,۰۰۰
نیم سکه ۴۵۹,۰۰۰
ربع سکه ۲۵۹,۰۰۰
سکه گرمي ۱۶۹,۰۰۰
ارز
دلار ۳,۳۱۸
درهم ۹۰۳
يورو ۳,۷۱۵
سایر قیمت ها
نفت ۵۸.۹۴
نقره ۱۵.۷۷
پلاتينوم ۱۰۸۲
پالاديوم ۶۷۳