اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی وضعیت ارز در روزهای آینده

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با برشمردن دلایل کاهش نرخ ارز در چند روز گذشته گفت: قیمت ارز در بازار داخلی در حال نزدیک شدن به نرخ جهانی بوده و حباب کاذب قیمتی در حال ترکیدن است.




اسماعیل جلیلی با بیان اینکه پیشی گرفتن عرضه ارز نسبت به تقاضا در بازار داخلی یکی از اصلی ترین عوامل کاهش نرخ آن است، افزود: با روند کاهشی که پیش روی ارز قرار دارد سرمایه‌گذاری بر روی آن از سوی سرمایه‌دارن سودی به همراه نخواهد داشت.

نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتگل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن نرخ ارز در داخل به نرخ جهانی، تصریح کرد: با از بین رفتن حباب کاذب نرخ ارز قیمت‌ها نیز متعادل تر خواهند شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با برشمردن دلایل کاهش نرخ ارز در چند روز گذشته، گفت: قیمت ارز در بازار داخلی در حال نزدیک شدن به نرخ جهانی بوده و حباب کاذب قیمتی در حال ترکیدن است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان این مطلب که آرامش حاکم شده بر منطقه یکی از عوامل به آرامش رسیدن بازار جهانی ارز از تلاطم است، عنوان کرد: بازار داخلی نیز در جریان آرامشی که بر کشورهای دیگر حاکم شده به سمت و سوی قیمت واقعی ارز در حرکت است.

وی با اشاره به بهبود شرایط بازار داخلی با روی کار آمدن دولت یازدهم، گفت: تمامی پیش‌بینی‌ها از شرایط موجود کشور انتظار افزایش نرخ تورم در دولت جدید را به ذهن می‌رساند که با تدبیر دولت امید است که این پیش‌بینی‌ها به نحو مطلوب در کاهش نرخ ارز و هم‌پا شدن با نرخ جهانی خود را نشان دهند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتگل، لالی و اندیکا در مجلس ادامه داد: روند نزولی کاهش نرخ ارز نشان‌دهنده نزدیک شدن بازار داخلی به شرایط بازار جهانی و بهبود وضعیت کشور است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: کاهش نرخ ارز تا زمانی که به نرخ واقعی آن برسد ادامه خواهد داشت از این رو سرمایه‌گذاری در این حوزه با خرید ارز به صلاح افراد و سرمایه‌گذاران نیست.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد